Sitemap
- Home
- Aanbod
- Service & Contact
- Klantenservice
- Veelgestelde vragen
- Algemeen
- Hoe gaat Kabelnoord om met mijn gegevens?
- Op welke dag wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
- Wat is het rekeningnummer van Kabelnoord?
- Wat is de opzegtermijn bij Kabelnoord?
- Is contractovername bij scheiding mogelijk?
- Ik ga verhuizen. Wanneer moet ik mijn verhuizing doorgeven?
- Hoe geef ik mijn verhuizing door?
- Welke diensten of producten neem ik eigenlijk af bij Kabelnoord?
- Welk abonnement heb ik bij Kabelnoord?
- Hoe zeg ik een abonnement op bij overlijden
- Kan iemand mijn abonnement overnemen?
- Hoe wijzig ik mijn abonnement?
- Waar kan ik de algemene voorwaarden van Kabelnoord vinden?
- Waarom krijg ik mijn inloggegevens per post?
- Wat zijn de kosten als ik met Kabelnoord bel?
- Hoe zeg ik mijn abonnement op?
- Internet
- Waarom moet ik internet afnemen als ik televisie en/of telefonie wil?
- Hoe lang duurt het voordat een internetabonnement is aangepast?
- Welke mogelijkheden heb ik om mijn diensten te installeren?
- Hoeveel kost een installatie?
- Mijn internet doet het niet. Waar kan ik terecht met mijn storing?
- De installatie kan pas over twee weken plaatsvinden. Kan dit ook eerder?
- Mijn internetverbinding doet het niet. En nu?
- Het lampje 'link' op mijn modem brandt niet. Wat betekent dat?
- Het lampje "link" knippert steeds op mijn modem. Wat betekent dit?
- Ik wil graag meer computers op internet aansluiten, kan dit?
- Ik heb draadloos internet, maar wanneer ik verbinding probeer te maken, dan lukt dit niet. Hoe kan dat?
- Hoe leg ik een optimaal thuisnetwerk aan?
- Ik wil een internetabonnement. Waar meld ik me aan?
- Is internet beschikbaar op mijn adres?
- Hoe kan ik mijn WiFi optimaliseren?
- Hoe wijzig ik de WiFi-kanalen van mijn Genexismodem?
- Ik kan geen mail versturen op mijn vakantieadres, hoe kan dat?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
- Kan ik mijn e-mail op mijn vakantie-adres lezen?
- Wanneer ik een mail probeer te versturen, geeft hij steeds aan “Kan host ….. niet vinden”. Hoe kan dit?
- Wat zijn de serverinstellingen die ik moet gebruiken om mijn e-mailaccount in te stellen?
- Ik wil graag meerdere e-mailaccounts en aliassen aanmaken, hoe doe ik dat?
- Ik heb twee of meer computers thuis. Wanneer ik mijn mail wil lezen, dan krijg ik sommige wel en sommige niet op beide computers binnen. Hoe kan dit?
- Ik kan geen e-mail ontvangen maar wel versturen. En nu?
- Ik kan niet meer inloggen op de webmail, hoe kan dat?
- Ik krijg vage e-mail of spam van Kabelnoord, hoe zit dat?
- Wat betekent WiFi thuis?
- Kan ik mijn diensten altijd upgraden?
- Hoe lang ik nog over mijn e-mailadres beschikken na het beëindigen van mijn abonnement?
- Hoe kan ik mijn WiFi via het modem uitzetten?
- Interactieve Televisie
- Heeft Kabelnoord Interactieve Televisie?
- Wat zijn de voordelen van interactieve televisie?
- Als ik overga op Interactieve Televisie, moet ik dan een TV-ontvanger of decoder kopen?
- Kan ik een eigen decoder gebruiken voor jullie interactieve diensten?
- Heb ik bij interactieve Televisie een smartcard en/of CI+ module nodig?
- Kan ik een tweede TV aansluiten zonder ontvanger?
- Welke kabels heb ik nodig voor Interactieve Televisie?
- Hoeveel programma's kan ik opnemen?
- Hoeveel dagen kan ik programma's terugkijken?
- Hoe lang worden opgenomen programma's bewaard?
- Waar kan ik de opgenomen programma's bekijken?
- Heb ik twee afstandsbedieningen nodig bij interactieve televisie?
- Wordt er ook analoge televisie aangeboden op de nieuwe diensten?
- Digitale Televisie & Radio
- Welke zenders kan ik ontvangen?
- Hoe lang is de termijn voor het aanmelden of opzeggen van de Extra opties van de diensten?
- Welke kabel heb ik nodig voor digitale televisie (DVB-C)?
- Waarom gebruikt Kabelnoord (ook) een coaxkabel voor televisie?
- 3D TV, heeft Kabelnoord dat?
- Na 10 dagen valt mijn digitale televisie uit, wat nu?
- Waarom zie ik nieuwe zenders niet?
- Hoe update ik mijn digitale ontvanger?
- "Geen zenders gevonden", wat kan dit betekenen?
- Welke instellingen zijn nodig voor de digitale ontvanger/decoder?
- Meerdere digitale ontvangers, is dat mogelijk?
- Vreemde kleuren in digitaal beeld, hoe kan dit?
- Ik heb sneeuw op mijn televisie
- Blokjes en streepjes in beeld, wat kan ik hier aan doen?
- Hoe kan ik mijn zenderpakketten opzeggen?
- Gebruik van Smartcard
- Hoe kan ik de kerkdienst van mijn kerk beluisteren in Kabelnoord gebied?
- Hoe kan het dat er niet bij alle zenders EPG-informatie beschikbaar is?
- Hoeveel smartcards kan ik gebruiken op mijn adres?
- Welke Televisiezenders kan ik ontvangen?
- Ik heb slecht signaal op al mijn televisies, hoe kan dit?
- Het signaal in mijn nieuwbouwwoning werkt niet, hoe kan dit?
- Ik heb de melding 'no signal' in beeld, wat is er aan de hand?
- Wat zijn de instellingen voor mijn digitale ontvanger/decode?
- Ik heb op één tv slechte ontvangst, de andere doen het wel goed, hoe kan dit
- Houd ik bij digitale televisie ook alle analoge zenders?
- Aan welke eisen moet mijn bekabeling voldoen?
- Strepen en vreemde kleuren in beeld, hoe kan dat?
- Is er op mijn adres kabel van Kabelnoord mogelijk?
- Waar zit de hoofdaansluiting van de kabel?
- Kan ik jullie televisiedienst gebruiken als ik geen HD TV heb?
- Hoeveel TV-ontvangers kan ik aansluiten?
- Kan ik interactieve televisie aanvragen op coax?
- Wat is digitale televisie (DVB-C)?
- Welke zenders zitten er in de pakketten avontuur, familie, internationaal of totaal?
- Hoe komt het dat een programma niet exact bij het begin van een programma start als ik dit programma selecteer via de tv-gids?
- Wat is Free to Cable?
- Welke radiozenders kan ik ontvangen?
- Waar kan ik een smartcard kopen?
- Hoe kan ik mijn smartcard (her)activeren?
- Analoge TV
- Ik heb analoge TV. Kan ik mijn huidige diensten blijven gebruiken?
- Kan ik de huidige (analoge) diensten wijzigen?
- Kan ik mijn huidige (analoge) diensten verhuizen naar een ander adres?
- Waar vind ik de analoge diensten op jullie website?
- Kan ik als nieuwe bewoner de analoge diensten aanvragen?
- Wat moet ik met mijn oude decoder?
- Foutmeldingen
- Telefonie
- Kan ik een tweede netlijn/ telefoonnummer krijgen?
- Kan ik een alarminstallatie aansluiten op de telefoonlijn?
- Wanneer worden de belkosten gefactureerd?
- Hoe kan ik mijn factuur ontvangen?
- Wat zijn de tarieven voor telefonie?
- Welke landen vallen onder 'zone 1'?
- Wordt bij nummerblokkering ook het nummer van de politie (0900 8844) geblokkeerd?
- Werkt nummerherkenning bij Kabelnoord?
- Ik heb ISDN en wil overstappen op Telefonie van Kabelnoord. Wat moet ik doen?
- Komt mijn telefoonnummer in de telefoongids?
- Moet ik thuis zijn tijdens de installatie?
- Ik wil gebruik maken van persoonsalarmering. Is dat mogelijk?
- Ik heb een fax, werkt deze ook op jullie telefoonverbinding?
- Hoe stel ik mijn voicemail in?
- Kan ik voorkomen dat er vanaf mijn toestel naar bepaalde nummers wordt gebeld?
- Ik wil mijn telefoon doorschakelen naar een ander nummer. Hoe doe ik dat?
- Kan ik een geheim nummer krijgen?
- Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden?
- Hoeveel telefoonnummers kan ik krijgen?
- Ik heb een faxlijn via KPN, kan ik deze houden?
- Ik heb meerdere toestellen thuis, kan ik die blijven gebruiken?
- Is het mogelijk om een nieuw telefoonnummer aan te vragen?
- Heb ik een ander toestel nodig?
- Hoe kan ik Telefonie aanvragen?
- Ik heb ISDN en wil overstappen op Telefonie van Kabelnoord. Wie regelt de overstap?
- Ik heb nu ISDN en ik wil het mooiste nummer behouden. Wat moet ik doen?
- Kan ik gebruik maken van voicemail?
- Wanneer iemand mij belt, kan ik niet zien wie er belt. Hoe kan dat?
- Mijn Siemens-toestel is wel FSK geschikt, maar ik krijg geen nummerherkenning in beeld
- Ik hoor tijdens een gesprek een piepje op de achtergrond. Hoe kan dit?
- Het lampje 'Telefonie 1' en 'Telefonie 2' knipperen om en om. Hoe kan dit?
- Het lampje 'Telefonie 1' blijft continu branden. Het lampje 'Telefonie 2' doet niets. Wat betekent dit?
- Wanneer ik aan het bellen ben, knippert het lampje 'Telefonie 1'. Klopt dit wel?
- Mijn telefoon is steeds in gesprek, hoe kan dit?
- Hoe kan ik de functie "wisselgesprek" aan- en uitzetten?
- Kabelnoord (Live) TV app
- Kabelnoord heeft twee apps voor TV kijken beschikbaar. Welke app kan ik gebruiken?
- Waar kan ik de Kabelnoord (Live) TV app downloaden?
- Wanneer kan ik aan de slag met Kabelnoord (Live) TV app?
- Is Kabelnoord (Live) TV gratis?
- Wat is mijn gebruikersnaam?
- Op welke toestellen/apparaten kan ik de Kabelnoord (Live) TV app gebruiken?
- Welke zenders zitten er in de Kabelnoord (Live) TV app?
- Hoe werkt de Kabelnoord (Live) TV App met Chromecast?
- Werkt de Kabelnoord (Live) TV App van Kabelnoord in het buitenland?
- Op hoeveel apparaten kan ik gebruik maken van de Kabelnoord (Live) TV app?
- Mijn Kabelnoord (Live) TV app hapert, hoe kan dit?
- Ik heb alleen geluid, maar geen beeld, hoe kan dit?
- De eerste beelden lijken van mindere kwaliteit, hoe kan dat?
- Als ik mijn koptelefoon loskoppel, stopt Kabelnoord (Live) TV. Hoe kan dat?
- Op welke apparaten kan ik de app 'Kabelnoord TV' ontvangen?
- Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van "Kabelnoord (Live) TV op mijn tablet"?
- Draait de Kabelnoord (Live) TV app via iedere willekeurige (WiFi) verbinding?
- Waarom kan ik de Kabelnoord (Live) TV app niet vinden?
- Hoe maak ik een account aan voor de Kabelnoord TV-app?
- Glasvezelnetwerk Buitengebied Friesland
- Wat kan ik verwachten van provider Kabelnoord als het netwerk geschikt is voor activatie?
- Wanneer moet ik de abonnementen bij mijn huidige provider opzeggen?
- Ik heb gekozen voor de basisinstallatie, wat krijg ik precies?
- Kan ik mijn binnenhuisinstallatie (ongewijzigd) blijven gebruiken?
- Wat is het stroomverbruik van mijn glasvezelmodem?
- Krijg ik Wifi?
- Verandert mijn WiFi-wachtwoord?
- Hoeveel stopcontacten zijn er nodig voor mijn glasvezelaansluiting?
- Ik woon in het buitengebied van Friesland, welk abonnement kan ik kiezen?
- Kom ik in aanmerking voor een glasvezelaansluiting van Kabelnoord?
- Welk glasvezelmodem krijg ik?
- Waar wordt het glasvezelmodem geplaatst?
- Kan ik op meerdere TV's in huis televisie kijken?
- Waarom heb ik een UTP- en Coax-kabel nodig voor Televisie?
- Kan ik gebruik maken van een vast IP-adres?
- Kan ik een powerline adapter gebruiken?
- Krijg ik een nieuw e-mailadres als ik overstap?
- Kan mijn ISDN-telefoontoestel aangesloten worden op het glasvezelmodem?
- Kan mijn televisie met de COAX-kabel aangesloten worden op glasvezel?
- Kan ik het WiFi op mijn glasvezelmodem uitschakelen?
- Hoe sluit ik internet, televisie en telefoon aan?
- Welke kabels heb ik nodig voor Interactieve Televisie
- Welke kabel heb ik nodig voor Digitale Televisie (DVB-C)?
- Waarom gebruikt Kabelnoord (ook) coaxkabel voor Interactieve Televisie?
- WiFi-extra
- Hoe installeer ik mijn WiFi-extra thuis?
- Waar kan ik de WiFi-extra mobiele app downloaden?
- Waarom kan ik de WiFi-extra mobiele app niet installeren?
- Waarom kan ik de extenders in de WiFi-extra (AirTies) app niet vinden?
- Waarom sluit de WiFi-extra (AirTies) app na een upgrade?
- Hoe kun je een gast-netwerk opzetten via de WiFi-extra (AirTies) mobiele app?
- Hoe kun je de energiebesparingsperiode aan- en uitzetten met de WiFi-extra (AirTies) app?
- Hoe kan ik mijn WiFi via het modem uitzetten?
- Hoe kan ik het mijn WiFi-extra serienummer vinden?
- Wat is het bereik van de WiFi-extra?
- Ik kan mijn naam van het WiFi-netwerk niet vinden in de lijst op mijn mobiel apparaat. Wat kan ik doen?
- Mijn WiFi-verbinding is traag. Wat kan ik doen?
- Waarom zijn mijn WiFi-extra (AirTies) extenders (WiFi-extra punten) offline?
- Hoe blijft de software van mijn WiFi-extra (AirTies) geüpdatet?
- Hoe kun je de fabrieksinstellingen opnieuw instellen op de WiFi-extra?
- Wat kost WiFi-extra bij Kabelnoord?
- Kan ik WiFi-extra houden als ik mijn abonnement bij Kabelnoord wijzig of beëindig?
- Hoe kan ik WiFi-extra bestellen?
- Kan ik meer WiFi-extra extenders in bruikleen krijgen?
- Algemeen
- Storingen
- Download Documenten
- Partners
- Formulier voor installateurs
- Contact
- Zakelijk
- Mijn Kabelnoord
- Nieuws
- Acties
- Kijk zondag gratis SC Heerenveen - FC Groningen
- Win kaarten voor Titus
- Kijk gratis Ziggo Sport Totaal
- Prijsvraag Beleef een dagje DoeZoo
- Bel gratis op Vaderdag
- Doe mee aan de landelijke Buitenspeeldag
- Freeview: Standard Luik - Ajax
- Naar de Admiraliteitsdagen als VIP
- Maak kans op twee kaarten voor FC Groningen – sc Heerenveen
- Als eregast naar het Kollumer Oproer met Kabelnoord
- Kijk dinsdag 6 en13 augustus gratis naar PAOK - Ajax/Ajax – PAOK
- Bal cadeau bij je FOX Sports abonnement
- Kabelnoord biedt gratis extra zenders aan i.v.m. Coronamaatregelen
- FILM1 en NPO Extra nu ook beschikbaar voor alle televisie klanten van Kabelnoord
- Extra zenders beschikbaar tijdens Coronamaatregelen
- Freeview ONS over oorlog en bevrijding: zap naar kanaal 257
- Kijk nu extra voordelig naar Film1
- Doe mee aan de Kabelnoord kleurwedstrijd
- Kijk gratis Ziggo Sport
- Het Eredivisie-seizoen begint bijna
- Maak kans op FOX Sports prijzen
- Algemeen
- Nieuwe digitale zenderlijst
- Mis je zenders? Stel netwerkcode 9100 in!
- TV kijken via de Kabelnoord App
- Prijswijzigingen
- Kabelnoord KidsRun 2019
- Micro Bit: meet-ups in DBieb
- Vensterprogrammering Omrop Fryslân
- Gewijzigde openingstijden
- Opbrengst kabelnoord Kidsrun voor Jeugdfonds Sport
- Kabelnoord Kidsrun 2019 - loop je mee op 6 april?
- Kabelnoord benoemt nieuwe RVC
- Ontbrekende zenders digitale televisie
- Rest van Noardeast-Fryslân krijgt ook glasvezel
- Eerste hulp bij blokjes op je scherm
- Uitleg over WiFi
- Pas op voor phishing e-mails!
- Provincie gunt tender glasvezel buitengebied aan Kabelnoord
- Digitale aanval op routers - wat kun je doen?
- Maak kans op een google chromecast
- Kabelnoord.nl en dienstenaanbod vernieuwd
- Nieuw bij Kabelnoord: Interactieve Televisie
- Kabelnoord webmail wordt vernieuwd
- Digitale Kabelnoord factuur in je mailbox
- Gewijzigde openingstijden in december
- Film1 zenders voortaan in HD-kwaliteit
- Prijswijziging
- Pas op voor phising e-mails
- Telefonieklanten ontvangen voortaan één factuur
- Gratis WiFi-extra bij Internet Standaard, Internet Compleet, Internet Maximaal
- Nieuwe Kabelnoord TV-app voor klanten met Interactieve TV
- Gewijzigde openingstijden ivm feestdagen
- Werkwijze Kabelnoord tijdens lockdown
- Prijs- en productwijzigingen vanaf 1 april 2021
- Zenderaanbod
- Ziggo Sport
- 192TV is Zender van de Maand
- National Geographic Wild gratis op kanaal 13
- Extreme Sports Channel: Zender van de Maand juni
- Groot Nieuws Radio is nu ook beschikbaar bij Kabelnoord
- Zender van de Maand april: Discovery World
- Stingray Brava wordt Stingray Classica
- Zender van de Maand maart: RTL Telekids
- Marvel Monday of Fox
- Horse & Country TV is zender van de maand mei
- Freeview France24: zap naar kanaal 404
- NPO Zappelin Extra is zender van de maand juli en augustus
- Het plastic dilemma op National Geographic
- FOX Sports 1, 2 en 3 ook in HD te ontvangen
- Wijzigingen Zenderaanbod Kabelnoord
- Foutmelding op je TV?
- National Geographic Wild is Zender van de Maand februari
- Wijziging Zenderaanbod
- Freeview NPO 1 extra
- Nieuwe zenderlijst televisie
- De Bundesliga is terug
- Rudolph's Bakery is weer open
- Nieuwe radiozenders bij Kabelnoord
- Nickelodeon op zwart tijdens Buitenspeeldag
- Formule 1-seizoen gaat van start
- Kijktip: Eerste hulp bij poetsen
- Een beestachtig mooie zomer met Kabelnoord
- Speelschema FOX Sports Eredivisie bekend
- Beoordeel Grand Prix-proeven vanuit je huiskamer
- BraZZers TV binnenkort alleen in HD
- Zender van de maand = MTV Brand New
- Kijk in oktober gratis naar Pebble TV
- Kijktip: History Month op National Geographic
- Discovery Science = Zender van de Maand
- Luister non-stop Sinterklaasmuziek
- NPO 1 Extra = Zender van de Maand
- Kijk gratis naar NPO 2 Extra HD
- FOX Sports wordt ESPN
- Discovery World stopt
- Luister non-stop kerstmuziek
- RTL Telekids is Zender van de Maand
- Luister gratis Stingray Music Specials in januari
- FOX Sports heet nu ESPN
- TV5MONDE te ontvangen met HD-apparatuur
- National Geographic Wild is Zender van de Maand
- 192TV zender van de maand in maart
- Kijk gratis Ziggo Sport Tennis bij Kabelnoord
- Acties