Op Koningsdag is Kabelnoord gesloten. Heb je een vraag? Bekijk het antwoord op de veelgestelde vragen of vul het contactformulier in. 

E-30 melding op je tv? Dit moet je ermee!

E-30 melding op je tv? Dit moet je ermee!

Geplaatst op 1 juni 2023

Net terug van vakantie of een poosje geen tv gekeken en opeens een E-30, E-18 of E-19 melding op je tv-scherm? Geen paniek! Waarschijnlijk heeft je smartcard een update gemist omdat je een poosje geen digitale tv hebt gekeken.

Zo krijg je weer beeld en geluid op je tv

Controleer of je beeld en geluid hebt op kanaal 13 (Zender van de Maand). Is dat het geval, laat je tv dan een half uur aanstaan zodat er updates binnengehaald kunnen worden. Heb na 30 minuten nog geen beeld en geluid op de andere kanalen en zie je de E-30, E-18 of E-19 melding nog steeds in beeld? Dan kun je zelf een update sturen naar je tv. Dit doe je als volgt:

Stap 1: Haal je smartcard uit de tv/ontvanger, schrijf het smartcardnummer op en plaats je smartcard direct terug in je apparaat.
Stap 2: Activeer je smartcard, houd hiervoor je smartcardnummer bij de hand
Stap 3: Controleer of je beeld en geluid hebt op de tv-zenders in jouw pakket

Hulp nodig?

Heb je hulp nodig bij het instellen van je digitale tv-ontvanger of tv? Neem contact op met het Servicecentrum. We helpen je graag!

< WhatsApp Scan & chat

Scan de code met uw mobiele telefoon en begin te chatten of klik op Whatsapp Web