Ik kan geen mail versturen op mijn vakantieadres, hoe kan dat?

Ben je op vakantie of op een ander adres dan het thuisadres? Gebruik je de laptop en zijn er problemen met het versturen van e-mail, maar kun je wel e-mail ontvangen? Dan moet je de uitgaande mailserver aanpassen in de instellingen. De uitgaande mailserver van Kabelnoord werkt vanwege veiligheidsredenen niet op adressen waar men geen Kabelnoord internet heeft.

Om mail te kunnen versturen vanaf je laptop moet je deze op je vakantieadres omzetten naar de uitgaande mailserver van de internetprovider op het vakantieadres. Als je hier hulp voor nodig hebt, neem dan contact op met het Servicecentrum: 0519-701701 (optie 1).

(Let op: Wanneer je weer thuis bent, moet je de instelling wel weer terugzetten naar “mail.knid.nl”)

Tip!
Raadpleeg je e-mail via de webmail van Kabelnoord. Log hiervoor in met de gebruikersnaam en het wachtwoord dat je hebt ontvangen bij je aanmelding bij Kabelnoord internet.