Het telefonieplatform van Kabelnoord is vernieuwd! Het oude platform was aan vervanging toe. Met het nieuwe platform blijft het voor klanten met vaste telefonie makkelijk om bijvoorbeeld de voicemail in te stellen of het vaste nummer door te schakelen naar een ander nummer. Hoe je dit doet, lees je in de nieuwe handleiding. Natuurlijk blijft onderling bellen voor Kabelnoord-klanten gratis. Een mooie meevaller in deze dure tijden!
De nieuwe telefoniehandleiding
Ook met het vernieuwde telefonieplatform van Kabelnoord kun je eenvoudig doorschakelen naar andere nummers, een gesprek in de wacht zetten, dubbelgesprekken voeren en een voicemail instellen. De mogelijkheden staan beschreven in de vernieuwde telefoniehandleiding die je online kunt bekijken en downloaden.
Hulp nodig bij het instellen van opties?
Heb je een vraag of heb je hulp nodig? Bel ons, we helpen je graag: 0519-701701. Natuurlijk ben je ook van harte welkom bij onze klantenbalie aan de Pier Prinslaan 21 in Dokkum.