Coronamaatregelingen Kabelnoord

Werkwijze Kabelnoord tijdens lockdown

Geplaatst op 15 december 2020

Kabelnoord volgt de ontwikkelingen rondom Corona op de voet, houdt zich aan de RIVM-richtlijnen en neemt maatregelen waar nodig.

Continuïteit van diensten
Voor Nederland zijn jaren geleden al bedrijven aangewezen die activiteiten ondernemen welke zijn aangemerkt als vitaal voor de maatschappij. Daar vallen Internet en datadiensten, ICT/Telecom en Internettoegang en dataverkeer onder. Dat komt omdat internet voor veel mensen en bedrijven vrijwel onmisbaar is geworden. Kabelnoord maakt deel uit van deze sectoren. De samenleving moet op de hoogte blijven van wat er speelt in het kader van het Coronavirus. Ons uitgangspunt is dus dat onze dienstverlening door moet blijven draaien.

Klantenservice
Heeft u een dringende vraag? Bekijk de veelgestelde vragen of stel uw vraag via het contactformulier.

Publieksbalie gesloten
In verband met de aangescherpte maatregelen is de publieksbalie van Kabelnoord voorlopig gesloten.

Bezoek van onze monteur
Voorafgaand aan een geplande monteursafspraak neemt onze monteur contact met u op. Uiteraard nemen onze monteurs de regels voor veilig werken in acht. Dat betekent geen handen schudden en afstand houden. Voor uw en onze veiligheid. In de ruimte waar de monteur werkt zijn geen andere personen aanwezig. Ook wordt er te allen tijde anderhalve meter afstand gehouden.

Afspraak afzeggen
Zeg uw afspraak af als:
- uzelf of één van uw huisgenoten niet fit is.
- u of één van uw huisgenoten, in contact is geweest met een positief geteste COVID-19 patiënt.

Heeft u liever geen bezoek? Meld dat dan even, liefst 24 uur van tevoren.