327 reviews

Reviews

Benieuwd naar wat klanten vinden van Kabelnoord? Op deze review-pagina vind je een overzicht van beoordelingen; onbewerkt en 100% doorgegeven via Google. Zelf je waardering delen? Klik op de button! 

Klik hier om je review te geven

 

 

Sietse Kloosterman
Het is goed dat het er is in dokkum
Kabelnoord: (Translated by Google) Hello Sietse, thanks for the stars πŸ€—. (Original) Hallo Sietse, bedankt voor de sterren πŸ€—.
ReadeRomke
@kabelnoord: door compensatie te geven aan diegene die tot 8 maanden moeten wachten op verder aanleg. Kabels liggen hier er een beetje slordig overal bij. Een muts is leuk, maar doe dan coax snelheid verhoging. Update: jaar verder. Nog geen glasvezel. Kabels liggen overal nog. Wel bij sommigen voorbereiding doen naar meterkast. Daarna ook alweer 3 maanden stil. Prijzen wel weer gestegen, maar coax snelheid niet.
Kabelnoord: (Translated by Google) Thank you for your review Romke, we are curious how we can make the last 2 stars also turn yellow! (Original) Bedankt voor je review Romke, we zijn benieuwd hoe we de laatste 2 sterren ook geel kunnen laten kleuren!
Martin Annema
Kabelnoord: (Translated by Google) Hi Martin. Thanks for the 5 stars πŸ€—. (Original) Hallo Martin. Bedankt voor de 5 sterren πŸ€—.
marieke veenstra
De directeur heeft afscheid genomen, zak met geld meegenomen, goedkope deal gemaakt met Euronet, wij zitten met de rotzooi!
Kabelnoord: (Translated by Google) Hello Marieke. Thank you for your review. Can you contact us by phone? We would like to see if we can improve the situation for you. This can be done via telephone number 0519-701 701. (Original) Hallo Marieke. Bedankt voor je review. Kun je telefonisch contact met ons opnemen? We willen graag kijken of we de situatie voor je kunnen verbeteren. Dit kan via telefoonnummer 0519-701 701.
Tonny Bos
Troep!
Kabelnoord: (Translated by Google) Hi Tony. If we can do anything for you, let us know. You can reach us on telephone number 0519-701 701. We hope that we can work it out together. (Original) Hallo Tonny. Als we wat voor je kunnen betekenen, laat het ons weten. Je kunt ons bereiken op telefoonnummer 0519-701 701. Wij hopen dat we er samen uit kunnen komen.
ate toornstra
Ik ben heel tevreden over kabelnoord mooi snel internet glasvezel haast nooit storing en service is goed alleen 1 ding dat is dat ze duitse zenders nog niet HD heben voor de rest super goed als ik cijfer mocht geven is dat 9.5
Kabelnoord: (Translated by Google) Hello Ate, thank you for your review, high rating and the 5 stars. We are very happy with this πŸ€—. (Original) Hallo Ate, bedankt voor je review, hoog cijfer en de 5 sterren. Hier zijn we heel blij mee πŸ€—.
sjoerd kloosterman
waardeloos die kabelnoord. kabel aan legen de tuin leek wel een bouwput de bestrating er zo weer in heb ik laten her straten. ik heb aan gegeven dat ik het niet mee eens was maar kabelnoord zegt hebben wij niet gedaan. ik ZIJ wie dan wel??
Kabelnoord: (Translated by Google) Good morning Sjoerd. We would like to hear from you what exactly is going on. Would you like to give us a call? We can be reached at 0519-701701. (Original) Goedemorgen Sjoerd. Graag horen we van je wat er precies aan de hand is. Zou je ons eens willen bellen? We zijn te bereiken op 0519-701701.
sebastiaan combe
Kabelnoord: (Translated by Google) Thank you for your five stars, we appreciate that! (Original) Bedankt voor je vijf sterren, daar zijn we blij mee!
Gerrit Tabak
Leuke club mensen
Kabelnoord: (Translated by Google) That's nice to hear. Thank you for your review! (Original) Dat is leuk om te horen. Bedankt voor je review!
Meine Nijenhuis
WiFi in huis was altijd een terugkerend project. Met verschillende apparatuur pogingen ondernomen. Na een overleg met de klantenservice van Kabelnoord is er een monteur op locatie geweest. Met een goed luisterend oor is er gekeken naar de situatie. Alle bestaande apparatuur is vervangen door de monteur. De nieuwe wifi extra mogelijkheid van Kabelnoord is geplaatst. Keurig op bestaande wachtwoorden en naam. Na installatie behalen we bijna de 100% snelheid die via de kabel te behalen is. Kortom erg tevreden met deze oplossing en de monteur die op locatie is geweest.
Kabelnoord: (Translated by Google) Thank you for the 5 stars and the nice review. (Original) Bedankt voor de 5 sterren en de mooie review.
Linda
Kabelnoord: (Translated by Google) Hi Linda, thank you for your review. Is there anything else we can do for you to increase the number of stars? If you have problems and/or complaints about your services, please do not hesitate to contact our Service Center by telephone on tel. 0519-701701. We will be happy to help you further. Kind regards, Team Kabelnoord (Original) Hallo Linda, bedankt voor je beoordeling. Kunnen we nog iets voor je doen om het aantal sterren omhoog te krijgen? Mocht je problemen en/of klachten over je diensten hebben, neem dan gerust even telefonisch contact op met ons Servicecentrum via tel. 0519-701701. We helpen je dan graag verder. Vriendelijke groet, Team Kabelnoord
Gerrit Ravenhorst
Wat een ramp is kabel noord , jaren lang bij kpn klant geweest tot we de kans kregen om ook op het glasvezel aangesloten te worden. Aansluiting en ingebruikneming ging allemaal goed, maar het tv menu en de mogelijkheden zijn teleurstellend. Eenvoudig even het journaal terugkijken of herstarten is al een uitdaging. Guide werkt traag of niet, kan niet alles terugkijken, opnames moet je binnen 30 dagen bekijken, niet alle zenders kan je opnemen. Jammer dat het zoveel ergenis geeft en we betalen ook nog aanzienlijk meer dan bij kpn.
Kabelnoord: (Translated by Google) Good morning Gerrit Ravenhorst. We are very sorry to hear that you have not been satisfied with Kabelnoord so far. We would like to get in touch with you by phone. You can reach us at 0519-701701 (Original) Goedemorgen Gerrit Ravenhorst. Enorm jammer om te horen dat u tot nu toe niet tevreden bent over Kabelnoord. Graag zouden wij telefonisch met u in contact willen komen. U kunt ons bereiken op 0519-701701
Henk Visser
Zelden een storing, kan helaas niet tippen aan het beeld van Ziggo
Kabelnoord: (Translated by Google) We are happy with the 3 stars you have given us, hopefully we can increase it to 5 stars in the future πŸ’ͺ. (Original) We zijn blij met de 3-sterren die u ons heeft gegeven, hopelijk kunnen we het in de toekomst laten stijgen naar 5-sterren πŸ’ͺ.
Fokje de Vries
Goed en betrouwbaar bedrijf. Bij problemen snel contact en altijd goed opgelost.
Kabelnoord: (Translated by Google) That's good to hear. Thank you for your nice review! (Original) Dat is fijn om te horen. Bedankt voor je leuke review!
Pieter Geertsma
Onvoorstelbaar slechte kwaliteit en service. Gemiddeld moeten we 1 keer per twee maanden de smartcard van de TV updaten via de website. Dit leek in na ongeveer de tiende keer nog steeds goed te gaan (alleen wel een gedoe). Inmiddels komen er echter ook foutmeldingen. We kunnen nu boven de 2000 kanaalnummers opzoeken met een superslechte beeldkwaliteit terwijl we wel de volledige prijs betalen. Persoonlijk ken is weinig organisaties die zulke slechte kwaliteit leveren aan klanten en daar toch nog steeds de maximale prijs voor berekenen
Kabelnoord: (Translated by Google) We are sorry to read that you are not satisfied with Kabelnoord's service. If you have problems updating a smart card in the future, please don't hesitate to contact us by phone, so we can look at it together. You can contact us via telephone number 0519-701 701. (Original) Wat spijtig om te lezen, dat u niet tevreden bent met de service van Kabelnoord. Mocht u in de toekomst weer problemen hebben met het updaten van een smartcard, neem dan gerust telefonisch contact met ons op, dan kunnen we er samen naar kijken. Contact opnemen kan via telefoonnummer 0519-701 701.
F.G. Kingma
Wij vinden Kabelnoord een goede internet provider We gebruiken het al van begin af aan zolang Kabelnoord bestaat. Als er storing of klachten en je belt helpen ze je direct Ik zou iedereen Kabelnoord aanbevelen. Fokje Kingma
Kabelnoord: (Translated by Google) Thank you for this great review! (Original) Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!
Mark Kammen
Weer geen internet Elke zondag weer feest Niemand te bereiken bij kabelnoord op zondag Regelmatig ellende met de digitale tv Stiekem zonder bericht bij regelmaat de rekening een paar euro duurder maken Man man man om te janken
Kabelnoord: (Translated by Google) You indicate that there are regular problems with your internet connection. We would like to look at this together. Can you contact us by telephone on telephone number 0519-701 701? (Original) U geeft aan dat er regelmatig problemen zijn met uw internetverbinding. We willen hier graag samen naar kijken. Kunt u telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 0519-701 701?
Davidwdh Haan
Kabelnoord: (Translated by Google) Whoop, thanks for the 5 stars . (Original) Whoop, bedankt voor de 5 sterren πŸ₯³.
Jan Bastiaan
Kabelnoord: (Translated by Google) Five stars, that makes us happy Jan! (Original) Vijf sterren, daar worden we blij van Jan! 🀩
Jan Willem de Bruin
Kabel noord is een bedrijf wat goed is in service goed voor zijn klanten maar nog verder moet groeien om de concurentie aan te gaan met de grote spelels. Die groet spelers proberen nu Kabel noord weer van het net te drukken!
Kabelnoord: (Translated by Google) Hi Jan Willem, we are still growing. In addition, we have our own network, of course we won't be impressed by this πŸ˜‰. (Original) Hoi Jan Willem, wij zijn nog altijd aan het groeien. Bovendien hebben wij ons eigen netwerk, hier laten wij ons natuurlijk niet zomaar van af drukken πŸ˜‰.
Wilma Jilderda
Fijn dat je alles in 1 keer kunt afnemen,jammer dat je het niet kunt uitsplitsen ,je pakket,ook jammer dat bv Hallmark niet in het pakket zit,verder tevreden behalve over de bereikbaarheid in het weekend
Kabelnoord: (Translated by Google) Hi Wilma, we are sorry to hear that you were not completely satisfied. The breakdown is possible to a certain extent, but the product 'Internet' is always a requirement. We are indeed less available on weekends, but we are available on Saturdays from 9:00 to 17:00 for malfunctions. Unfortunately, the channel 'Hallmark' no longer exists in the Netherlands since 2011, which is why we cannot offer it. (Original) Hoi Wilma, jammer om te horen dat je nΓ©t niet helemaal tevreden bent. Het uitsplitsen is in zekere mate wel mogelijk, echter is het product 'Internet' altijd een vereiste. We zijn inderdaad minder bereikbaar in het weekend, echter zijn we wel op zaterdagen van 9:00 tot 17:00 bereikbaar voor storingen. De zender 'Hallmark' bestaat helaas al sinds 2011 niet meer in Nederland, dit is dan ook de reden dat wij deze niet kunnen aanbieden.
Rick Morsink
In de gelukkige omstandigheid dat ik een appartement heb op Ameland kan ik gebruik maken van Kabelnoord. De producten lijken sterk op veel andere landelijke aanbieders van kabel- en/of glasvezelabonnementen, maar je merkt dat Kabelnoord korter bij haar klanten staat en de producten dan ook net iets meer op de wensen van de klant heeft afgestemd. Digitale televisie kijken via een glasvezelmodem over de oude cai-bekabeling in de woning is een voorbeeld van het goed inleven in de klant. De klant hoeft daardoor niet haar bekabeling in de woning aan te passen en kan dus eigenlijk via oude techniek gebruik maken van de nieuwste technieken. En minpunten zijn er natuurlijk wel, er is ook bij Kabelnoord wel eens een storing of een digitale ontvanger die niet werkt, maar het blijft techniek en mensenwerk. Dus bijna 100% tevreden.
Kabelnoord: (Translated by Google) Thank you very much for your detailed review, Rick! If you ever have a malfunction, you can always call us on 0519-701701. We are available on weekdays from 8:00 AM to 8:00 PM and on Saturdays from 9:00 AM to 5:00 PM. We are always there for you. (Original) Hartelijk bedankt voor je uitgebreide review, Rick! Mocht je ooit een storing hebben, mag je ons altijd bellen op 0519-701701. We zijn doordeweeks bereikbaar van 8:00 tot 20:00 en op zaterdagen van 9:00 tot 17:00. We staan dan altijd voor je klaar. 😊
Rommie Kempenaar
Ik ben heel blij met kabelnoord ze zijn vriendelijk behulpzaam en staan voor je klaar alle kanalen zijn voorzien van duidelijk beeld op televisie
Kabelnoord: (Translated by Google) It's great to hear that your experiences have been so positive! (Original) Heel fijn om te horen dat je ervaringen zo positief zijn! πŸ˜„
Watze de Haan
slecht .veel storingen deze worden niet opgelost
Kabelnoord: (Translated by Google) Sorry to hear Watze. We always try to solve malfunctions as well as possible. If there is anything else we can do for you, please let us know via tel.0519701701. (Original) Jammer om te horen Watze. We proberen storingen altijd zo goed mogelijk te verhelpen. Als we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag via tel.0519701701.
johan tr
Voor de moeite die niet om geen papier brief te sturen naar mensen die moeite hebben met technische kennis.
Kabelnoord: (Translated by Google) That's not very nice to read. Can you contact us by phone about this? Then we can see what we can do for you. We can be reached on working days between 8.00 and 20.00 and on Saturdays from 9.00 to 17.00 on telephone number 0519-701 701. (Original) Dat is niet zo fijn om te lezen. Kun je hierover telefonisch contact met ons opnemen? Dan kunnen we kijken wat we hierin voor je kunnen betekenen. Wij zijn te bereiken op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0519-701 701.
Valerie Straatman
Super geholpen door Roelof en uiteindelijk ook nog in het Fries. Hij had het geduld en de humor om mij door een technisch proces te helpen. Was een fijn gesprek en ben goed geholpen.
Kabelnoord: (Translated by Google) Hi Valerie, how nice to hear that you are so positive about the contact with us! We will pass on your praise to the relevant colleague. (Original) Hoi Valerie, wat leuk om te horen dat je zo positief bent over het contact met ons! We zullen je lovende woorden aan de betreffende collega doorgeven. 😊
Bauke Bosma
Prima kabelaanbieder.... Supersnelle glasvezelverbinding weinig uitval en support is ook prima! Korte lijntjes met klantenservice als er wel eens iets loos is met tv, telefonie of internet!
Kabelnoord: (Translated by Google) Hi Bauke, thank you for your review! It is great to hear that you are so satisfied with our services. (Original) Hoi Bauke, bedankt voor je review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze services.
Jose
Zeer slecht. Tv ontvangst heeft het nooit goed gedaan maar altijd wel volle pond voor betaald. Verschillende monteurs geweest en ze kraken elkaar allemaal af. Vragen wel de hoofdprijs voor hele slechte service. De belofte van het snelle internet kan ook niet waargemaakt worden.
Kabelnoord: (Translated by Google) Good afternoon Jose, what a pity that you are not satisfied with Kabelnoord and that the problems have still not been solved. Of course we would like to look at this again for you. Could you call us about this? The Service Center can be reached by telephone on workdays from 8:00 AM to 8:00 PM and on Saturdays from 9:00 AM to 5:00 PM via telephone number 0519-701701 option 1. If you prefer us to contact you, we would be happy to receive your address details and telephone number via an e-mail message to: info@kabelnoord.nl Kind regards, Team Kabelnoord (Original) Goedemiddag Jose, wat jammer dat je niet tevreden bent over Kabelnoord en dat de problemen nog steeds niet zijn opgelost. Uiteraard willen we hier graag nog een keer naar kijken voor je. Zou je ons kunnen bellen hierover? Het Servicecentrum is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur via telefoonnummer 0519-701701 optie 1. Als je liever wilt dat wij contact met jou opnemen dan zouden we graag je adres gegevens en telefoonnummer ontvangen via een e-mailbericht aan: info@kabelnoord.nl Vriendelijk groet, Team Kabelnoord
osjoman VDB
Kabelnoord: (Translated by Google) Thank you for your 5 stars! We are glad that you are satisfied with Kabelnoord. Kind regards, Team Kabelnoord (Original) Bedankt voor je 5 sterren! Fijn dat je tevreden bent over Kabelnoord. Vriendelijke groet, Team Kabelnoord
TheWillempje26
Goede lokale provider.
Kabelnoord: (Translated by Google) Thank you for your positive review. (Original) Bedankt voor je positieve review.
folkert222 GAMES EN LIVE
Kabelnoord: (Translated by Google) Thanks for the 5 stars . (Original) Bedankt voor de 5 sterren 😊.
Jo Klijnstra
Kabelnoord: πŸ’ͺπŸ˜„
Rudie Wijbenga
Kabelnoord: (Translated by Google) One star, that doesn't sound right! We would like to hear from you on how we can improve your experience with us. We invite you to contact us on 0519-701 701. (Original) EΓ©n ster, dat klinkt niet goed! Graag horen wij van je hoe we je ervaring met ons beter kunnen maken. We nodigen je graag uit om contact met ons op te nemen op 0519-701 701.
Andries DE BOER
Kabelnoord: (Translated by Google) We would like to see how we can make you, as a customer, satisfied. If you still experience problems with one of our services, please do not hesitate to contact us on telephone number 0519-701 701. (Original) We willen graag kijken hoe we u, als klant tevreden kunnen krijgen. Mocht u nog problemen ervaren met één van onze diensten, neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer 0519-701 701.
Christiana Brouwer
Slechte ervaring, internet vaak traag en instabiel
Kabelnoord: (Translated by Google) Those are not pleasant experiences. Have you ever approached us about this? We can then coordinate with each other by telephone to investigate the problem. We'd love to hear from you. (Original) Dat zijn geen fijne ervaringen. Had je ons hier al eens over benaderd? Telefonisch kunnen we dan met elkaar afstemmen om het probleem te onderzoeken. Wij horen graag van u.
femke van den berg
Vandaag contact gehad met kabelnoord aangezien stedin de glasvezel kabel kapot hadden gemaakt. Ze zouden zo snel mogelijk komen omdat, dat prioriteit zou hebben. Inmiddels is stedin alweer weg en het gat weer dicht. Dus nu moet kabelnoord weer komen te tuin te vernielen zoals de vorige keer...
Kabelnoord: (Translated by Google) Good morning, could you please contact us, so I can look up everything with your data. we can be reached on 0519-701701 Then we can arrange this asap. Thank you in advance. Greetings Cable North (Original) Goeiemorgen, zou je even contact met ons kunnen opnemen, dan kan ik met de gegevens van je alles opzoeken. we zijn te bereiken op 0519-701701 Dan kunnen we dit zsm regelen. Alvast bedankt. Groeten Kabelnoord
Speisje
Wat een behulpzaam personeel. Heel fijn geholpen door Kabelnoord
Kabelnoord: (Translated by Google) How nice to hear! Thank you for the 5 beautiful stars. πŸ˜„ (Original) Wat fijn om te horen! Bedankt voor de 5 mooie sterren. πŸ˜„
Lourens Van Den Dungen
Kabelnoord: (Translated by Google) Thanks for the 5 stars . (Original) Bedankt voor de 5 sterren 😊.
Dennis van der Jagt
In november 2021 overgezet door Kabel Noord van een tv gestuurd pakket naar een internet gestuurd tv pakket. In december 2021 gevraagd om hulp aan huis voor ontsluiten extra tv zenders, goede ontvangst voortaan van 2 bestaande zenders en het aanbrengen van kastjes daarvoor. Tevens verzocht om internet aan huis langs te lopen, ondanks telefonisch contact minder stabiel dan voorheen. Ons huis bleek behoorlijk achter te liggen met de actuele mogelijkheden hetgeen opgelost werd. Overbodige apparaten (inmiddels) werden verwijderd. We gingen van 27 naar 93 zenders, allemaal uitstekend ontvangst op 3 tv's in huis. Internet geweldig na huisbezoek. Erg vriendelijke monteur aan huis, die veel handelingen in korte tijd wist te doen. Wij werden geadviseerd een tijdje te kijken hoe de aanpassingen werkten en dan.... mogelijk een review te schrijven. Dat doen wij heel graag. Alles werkt naar wens of zelfs beter! Dank!
Kabelnoord: (Translated by Google) It's great to hear that you are so satisfied with the service! We are also very happy with the 5 stars. πŸ˜„ (Original) Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de dienstverlening! Wij zijn ook heel blij met de 5 sterren. πŸ˜„
Simone Mens
Nu een jaar bij Kabelnoord als klant. Begin was heel moeizaam. Heb toen een zeer slechte recensie geschreven op dit platform. Daar ben ik op teruggebeld en ze hebben echt hun best gedaan om een beter product aan ons te leveren. Hele aardige mensen daar, dat maakt het ook een beetje lastig om boos te worden. Nu een jaar verder. Gaat ietsje beter, nog veel uitval met wifi, moeten vaak resetten. Tv blijft echt onder de maat. Gebruiksvriendelijkheid is slecht. Mn om iets terug te kijken is hopeloos en irritant. Internet is goed en vooral heel snel. Tja..... Dan geef ik dus 2 sterrenπŸ₯΄
Kabelnoord: (Translated by Google) If there are still problems with one or more of our services, you can contact us by telephone on telephone number 0519-701 701. We would like to look for a solution together. (Original) Als er nog steeds problemen zijn met één of meer van onze diensten, dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 0519-701 701. We willen graag samen kijken naar een oplossing.
Wim Vrij
Vandaag geen tv signaal. Binnen een uur was er een monteur die het snel heeft opgelost. En daarnaast nog een goed advies gaf voor verbetering wifi signaal in huis. Wij zijn uitermate tevreden over diensten en service van kabelnoord.
Kabelnoord: (Translated by Google) How nice to read that you are so satisfied with us πŸ€—. (Original) Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent πŸ€—.
Pieter Vlasma
Het internet is gewoon slecht. Een jaar terug is er glasvezel aangelegd maar daar is verder nog steeds niks mee gebeurd. Mijn geduld is nu wel een beetje op.
Kabelnoord: (Translated by Google) If there are problems with the internet, I would advise you to contact us by phone. Then we can look for a solution together. We can be reached via telephone number 0519-701701. (Original) Als er problemen zijn met het internet, dan wil ik je aanraden om hierover telefonisch contact met ons op te nemen. Dan kunnen we samen kijken naar een oplossing. We zijn bereikbaar via telefoonnummer 0519-701701.
Aafie de Roos
Kabelnoord, ja men is erg klantvriendelijk en wil de problemen echt met je oplossen. Heel vreemd dat het voor ons toch een heel slechte WiFi blijft. Dus nu niet thuiswerken maar wachten tot morgen om weer te bellen, 5 x denk ik. Hoe kan dit, is na de glasvezel begonnen.
Kabelnoord: (Translated by Google) Thank you for your review! We're sorry to hear that your bad wifi hasn't been fixed yet. Feel free to contact our Service Center to have it checked what could still be the matter. (Original) Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat je slechte wifi nog niet verholpen is. Neem gerust contact op met ons Servicecentrum om na te laten kijken wat er nu nog aan de hand zou kunnen zijn.
Astrid Roersms
Kabelnoord: (Translated by Google) How can we change this 1 star into more stars? If you experience problems with our services, you can contact us by telephone on 0519-701 701. We can then look for a solution together. (Original) Hoe kunnen we deze 1 ster veranderen in meer sterren? Mocht je problemen ervaren met onze diensten, dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via 0519-701 701. We kunnen dan samen kijken, naar een oplossing.
M. Egberink
Bedankt voor de goede service
Kabelnoord: (Translated by Google) Thank you for your comment and for the 4 stars. Happy Holidays. (Original) Bedankt voor uw reactie en voor de 4 sterren. Prettige feestdagen.
Bauke De Jong
Kabel Noord zijn ze met glasvezel bezig in ee maar euronet die alles aanleggen gooien alles open en gooien je tuin overhoop en alles weer vlak maken doen ze niet en straatwerk is ook niet om aan te zien bel je met kabel Noord verbinden ze je door met euronet alle 2 beloven ze je dat alles goed komt nou ho maar zet je hier van een bericht op de Facebook pagina van kabel Noord verwijderen ze het leuk bedrijf die kabel Noord die de klachten negeren
Kabelnoord: (Translated by Google) Dear Bauke, that is of course not fair. I see that this has already been properly addressed, and that it has been announced to you that repair work will take place in dry weather. (Original) Beste Bauke, dat is natuurlijk inderdaad niet netjes. Ik zie dat dit intussen al juist is opgepakt, en dat bij je bekend is gemaakt dat herstelwerkzaamheden plaats zullen vinden bij droog weer.
NumbDayz
bar slechte service slecht internet onvriendelijke telefoon service glasvezel kabels zouden mei 2021 klaar zijn ondertussen 8 december en kabels liggen nog steeds buiten de deur bij de hele straat gelijk kpn gebeld super vriendelijk goedkoper en krijg er nog een gratis xbox bij zou beter naar kpn gaan inplaats van deze bar slechte internetprovider NIET HEENGAAN!!! Tenzij je slechte service internet wilt
Kabelnoord: (Translated by Google) Dear, we also find it very annoying that there has been a delay with the installation of fiber optic. Unfortunately, this is due to the worldwide shortages of computer chips, among other things, which almost all companies suffer from. Of course we also hope to be able to provide your address with fiber optic as soon as possible. So keep an eye on www.glasvezelvankabelnoord.nl and www.kabelnoord.nl for updates. (Original) Beste, wij vinden het zelf ook erg vervelend dat er vertraging is opgelopen met de aanleg van glasvezel. Helaas is dit te wijten aan de wereldwijde tekorten aan o.a. computerchips, waar bijna alle bedrijven onder lijden. Wij hopen natuurlijk ook jouw adres zo snel mogelijk te kunnen voorzien van glasvezel. Houd daarom www.glasvezelvankabelnoord.nl en www.kabelnoord.nl in de gaten voor updates.
Marja Peterson
Goeie leverancier
Kabelnoord: (Translated by Google) Thank you Mary for the 5 stars! (Original) Bedankt Marja voor de 5 sterren!
willem van der kooi
Kabelnoord: (Translated by Google) We would like to get in touch with you. With a response of 1 star, we are happy to talk to you to see what the problems are. We'd love to hear from you. (Original) Graag willen wij met u in contact komen. Met een reactie van 1 ster, gaan we graag met u in gesprek om te kijken wat de problemen zijn. Wij horen graag van u.
Gert-Marten Oldersma
Snelle service en monteur kon snel ter plaatse komen om het modem te checken. Van te voren gebeld met verkoop welk abonnement geschikt is voor in het huis. Hier al aangegeven dat het huis 2 laags betonnen vloeren heeft en dit zou geen probleem zijn om dan op zolder ook een goede verbinding te hebben. Door te bij te leveren mesh routers moet dit geregeld kunnen worden. Zo gezegd zo gedaan, abonnement besteld en modem geleverd. Echter geen mesh routers.... Reactie Kabelnoord: pas 1.5 maand (mid december) zijn deze te leveren. Dit is bij de verkopende partij toen der tijd niet vermeld. Baal hier natuurlijk ontzettend van. Conclusie: betaal nu een internetabonnement maar kan op de desbetreffende plek niet internetten.
Kabelnoord: (Translated by Google) Dear Mr. Oldersma, we have brought it to the attention of the Royal Conservatoire that the delayed delivery time must be explicitly stated. Sorry for ambiguity about this. We hope to be able to provide you with WiFi extra soon. The delivery problems are happening all over the world, hopefully we will get a batch in Dokkum soon! (Original) Beste meneer Oldersma, we hebben het bij het KC onder de aandacht gebracht dat de vertraagde levertijd expliciet benoemd moet worden. Excuses voor onduidelijkheid hierover. We hopen u binnenkort te kunnen voorzien van wifi-extra. De leveringsproblemen zijn overal ter wereld aan de orde, hopelijk krijgen we in Dokkum snel een partij binnen!
< WhatsApp Scan & chat

Scan de code met uw mobiele telefoon en begin te chatten of klik op Whatsapp Web