311 reviews

Reviews

Benieuwd naar wat klanten vinden van Kabelnoord? Op deze review-pagina vind je een overzicht van beoordelingen; onbewerkt en 100% doorgegeven via Google. Zelf je waardering delen? Klik op de button! 

Klik hier om je review te geven

 

 

Bauke Bosma
Prima kabelaanbieder.... Supersnelle glasvezelverbinding weinig uitval en support is ook prima! Korte lijntjes met klantenservice als er wel eens iets loos is met tv, telefonie of internet!
Kabelnoord: Hoi Bauke, bedankt voor je review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze services.
Jose
Zeer slecht. Tv ontvangst heeft het nooit goed gedaan maar altijd wel volle pond voor betaald. Verschillende monteurs geweest en ze kraken elkaar allemaal af. Vragen wel de hoofdprijs voor hele slechte service. De belofte van het snelle internet kan ook niet waargemaakt worden.
Kabelnoord: Goedemiddag Jose, wat jammer dat je niet tevreden bent over Kabelnoord en dat de problemen nog steeds niet zijn opgelost. Uiteraard willen we hier graag nog een keer naar kijken voor je. Zou je ons kunnen bellen hierover? Het Servicecentrum is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur via telefoonnummer 0519-701701 optie 1. Als je liever wilt dat wij contact met jou opnemen dan zouden we graag je adres gegevens en telefoonnummer ontvangen via een e-mailbericht aan: info@kabelnoord.nl Vriendelijk groet, Team Kabelnoord
osjoman VDB
Kabelnoord: Bedankt voor je 5 sterren! Fijn dat je tevreden bent over Kabelnoord. Vriendelijke groet, Team Kabelnoord
TheWillempje26
Goede lokale provider. (Translated by Google) Good local provider.
Kabelnoord: Bedankt voor je positieve review.
folkert222 GAMES EN LIVE
Kabelnoord: Bedankt voor de 5 sterren 😊.
Jo Klijnstra
Kabelnoord: 💪😄
Rudie Wijbenga
Kabelnoord: Eén ster, dat klinkt niet goed! Graag horen wij van je hoe we je ervaring met ons beter kunnen maken. We nodigen je graag uit om contact met ons op te nemen op 0519-701 701.
Andries DE BOER
Kabelnoord: We willen graag kijken hoe we u, als klant tevreden kunnen krijgen. Mocht u nog problemen ervaren met één van onze diensten, neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer 0519-701 701.
Christiana Brouwer
Slechte ervaring, internet vaak traag en instabiel (Translated by Google) Bad experience, internet often slow and unstable
Kabelnoord: Dat zijn geen fijne ervaringen. Had je ons hier al eens over benaderd? Telefonisch kunnen we dan met elkaar afstemmen om het probleem te onderzoeken. Wij horen graag van u.
femke van den berg
Vandaag contact gehad met kabelnoord aangezien stedin de glasvezel kabel kapot hadden gemaakt. Ze zouden zo snel mogelijk komen omdat, dat prioriteit zou hebben. Inmiddels is stedin alweer weg en het gat weer dicht. Dus nu moet kabelnoord weer komen te tuin te vernielen zoals de vorige keer... (Translated by Google) Had contact with cable north today as stedin had broken the fiber optic cable. They would come as soon as possible because that would be a priority. Stedin is now gone and the gap is closed again. So now cable north has to come and destroy the garden again like last time...
Kabelnoord: Goeiemorgen, zou je even contact met ons kunnen opnemen, dan kan ik met de gegevens van je alles opzoeken. we zijn te bereiken op 0519-701701 Dan kunnen we dit zsm regelen. Alvast bedankt. Groeten Kabelnoord
Speisje
Wat een behulpzaam personeel. Heel fijn geholpen door Kabelnoord (Translated by Google) What a helpful staff. Very nice helped by Kabelnoord
Kabelnoord: Wat fijn om te horen! Bedankt voor de 5 mooie sterren. 😄
ReadeRomke
@kabelnoord: door compensatie te geven aan diegene die tot 8 maanden moeten wachten op verder aanleg. Kabels liggen hier er een beetje slordig overal bij. Een muts is leuk, maar doe dan coax snelheid verhoging. (Translated by Google) @kabelnoord: by giving compensation to those who have to wait up to 8 months for further construction. Cables are a bit untidy everywhere here. A hat is nice, but then increase the coax speed.
Kabelnoord: Bedankt voor je review Romke, we zijn benieuwd hoe we de laatste 2 sterren ook geel kunnen laten kleuren!
Lourens Van Den Dungen
Kabelnoord: Bedankt voor de 5 sterren 😊.
Dennis van der Jagt
In november 2021 overgezet door Kabel Noord van een tv gestuurd pakket naar een internet gestuurd tv pakket. In december 2021 gevraagd om hulp aan huis voor ontsluiten extra tv zenders, goede ontvangst voortaan van 2 bestaande zenders en het aanbrengen van kastjes daarvoor. Tevens verzocht om internet aan huis langs te lopen, ondanks telefonisch contact minder stabiel dan voorheen. Ons huis bleek behoorlijk achter te liggen met de actuele mogelijkheden hetgeen opgelost werd. Overbodige apparaten (inmiddels) werden verwijderd. We gingen van 27 naar 93 zenders, allemaal uitstekend ontvangst op 3 tv's in huis. Internet geweldig na huisbezoek. Erg vriendelijke monteur aan huis, die veel handelingen in korte tijd wist te doen. Wij werden geadviseerd een tijdje te kijken hoe de aanpassingen werkten en dan.... mogelijk een review te schrijven. Dat doen wij heel graag. Alles werkt naar wens of zelfs beter! Dank! (Translated by Google) Transferred by Kabel Noord in November 2021 from a TV sent package to an internet sent TV package. Requested help at home in December 2021 to unlock extra TV channels, good reception from now on of 2 existing channels and installing cabinets for them. Also requested to visit the internet at home, despite telephone contact less stable than before. Our house turned out to be quite behind with the current possibilities, which was solved. Unnecessary devices (now) were removed. We went from 27 to 93 channels, all excellent reception on 3 TVs in the house. Internet great after home visit. Very friendly mechanic at home, who managed to do many actions in a short time. We were advised to take a look at how the adjustments worked for a while and then… possibly write a review. We are very happy to do that. Everything works as desired or even better! Thanks!
Kabelnoord: Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de dienstverlening! Wij zijn ook heel blij met de 5 sterren. 😄
Simone Mens
Nu een jaar bij Kabelnoord als klant. Begin was heel moeizaam. Heb toen een zeer slechte recensie geschreven op dit platform. Daar ben ik op teruggebeld en ze hebben echt hun best gedaan om een beter product aan ons te leveren. Hele aardige mensen daar, dat maakt het ook een beetje lastig om boos te worden. Nu een jaar verder. Gaat ietsje beter, nog veel uitval met wifi, moeten vaak resetten. Tv blijft echt onder de maat. Gebruiksvriendelijkheid is slecht. Mn om iets terug te kijken is hopeloos en irritant. Internet is goed en vooral heel snel. Tja..... Dan geef ik dus 2 sterren🥴 (Translated by Google) Now a year at Kabelnoord as a customer. Beginning was very difficult. Then wrote a very bad review on this platform. I got a call back and they really went out of their way to provide us with a better product. Very nice people there, which also makes it a bit difficult to get angry. Now a year later. Going a little better, still a lot of outages with WiFi, often have to reset. TV is really below par. User-friendliness is bad. To look back on something is hopeless and irritating. Internet is good and above all very fast. Well..... Then I give 2 stars
Kabelnoord: Als er nog steeds problemen zijn met één of meer van onze diensten, dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 0519-701 701. We willen graag samen kijken naar een oplossing.
Wim Vrij
Vandaag geen tv signaal. Binnen een uur was er een monteur die het snel heeft opgelost. En daarnaast nog een goed advies gaf voor verbetering wifi signaal in huis. Wij zijn uitermate tevreden over diensten en service van kabelnoord. (Translated by Google) No TV signal today. Within an hour there was a mechanic who solved it quickly. And also gave good advice for improving the WiFi signal in the house. We are extremely satisfied with the services and service provided by Kabel Noord.
Kabelnoord: Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent 🤗.
Pieter Vlasma
Het internet is gewoon slecht. Een jaar terug is er glasvezel aangelegd maar daar is verder nog steeds niks mee gebeurd. Mijn geduld is nu wel een beetje op. (Translated by Google) The internet is just bad. Fiber was installed a year ago, but nothing else has happened. My patience is running out a bit now.
Kabelnoord: Als er problemen zijn met het internet, dan wil ik je aanraden om hierover telefonisch contact met ons op te nemen. Dan kunnen we samen kijken naar een oplossing. We zijn bereikbaar via telefoonnummer 0519-701701.
Aafie de Roos
Kabelnoord, ja men is erg klantvriendelijk en wil de problemen echt met je oplossen. Heel vreemd dat het voor ons toch een heel slechte WiFi blijft. Dus nu niet thuiswerken maar wachten tot morgen om weer te bellen, 5 x denk ik. Hoe kan dit, is na de glasvezel begonnen. (Translated by Google) Kabelnoord, yes they are very customer-friendly and really want to solve the problems with you. Very strange that it still remains a very bad WiFi for us. So don't work from home now but wait until tomorrow to call again, 5 x I think. How is this possible, started after the fiberglass.
Kabelnoord: Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat je slechte wifi nog niet verholpen is. Neem gerust contact op met ons Servicecentrum om na te laten kijken wat er nu nog aan de hand zou kunnen zijn.
Astrid Roersms
Kabelnoord: Hoe kunnen we deze 1 ster veranderen in meer sterren? Mocht je problemen ervaren met onze diensten, dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via 0519-701 701. We kunnen dan samen kijken, naar een oplossing.
M. Egberink
Bedankt voor de goede service (Translated by Google) Thanks for the good service
Kabelnoord: Bedankt voor uw reactie en voor de 4 sterren. Prettige feestdagen.
Bauke De Jong
Kabel Noord zijn ze met glasvezel bezig in ee maar euronet die alles aanleggen gooien alles open en gooien je tuin overhoop en alles weer vlak maken doen ze niet en straatwerk is ook niet om aan te zien bel je met kabel Noord verbinden ze je door met euronet alle 2 beloven ze je dat alles goed komt nou ho maar zet je hier van een bericht op de Facebook pagina van kabel Noord verwijderen ze het leuk bedrijf die kabel Noord die de klachten negeren (Translated by Google) They are working on fiber optics in a Euronet but they are installing everything, throw everything open and turn your garden upside down and make everything flat again, they don't do it and street work is also not to be seen. You call with cable North, they connect you with euronet both of them promise you that everything will be fine well hey but put a message here on the Facebook page of cable North they remove the nice company that cable North that ignore the complaints
Kabelnoord: Beste Bauke, dat is natuurlijk inderdaad niet netjes. Ik zie dat dit intussen al juist is opgepakt, en dat bij je bekend is gemaakt dat herstelwerkzaamheden plaats zullen vinden bij droog weer.
NumbDayz
bar slechte service slecht internet onvriendelijke telefoon service glasvezel kabels zouden mei 2021 klaar zijn ondertussen 8 december en kabels liggen nog steeds buiten de deur bij de hele straat gelijk kpn gebeld super vriendelijk goedkoper en krijg er nog een gratis xbox bij zou beter naar kpn gaan inplaats van deze bar slechte internetprovider NIET HEENGAAN!!! Tenzij je slechte service internet wilt (Translated by Google) bar bad service bad internet unfriendly telephone service fiber optic cables would be ready in May 2021 meanwhile December 8th and cables are still outside the door at the whole street right kpn called super friendly cheaper and get a free xbox would be better to go to kpn instead from this very bad internet provider DO NOT GO!!! Unless you want bad service internet
Kabelnoord: Beste, wij vinden het zelf ook erg vervelend dat er vertraging is opgelopen met de aanleg van glasvezel. Helaas is dit te wijten aan de wereldwijde tekorten aan o.a. computerchips, waar bijna alle bedrijven onder lijden. Wij hopen natuurlijk ook jouw adres zo snel mogelijk te kunnen voorzien van glasvezel. Houd daarom www.glasvezelvankabelnoord.nl en www.kabelnoord.nl in de gaten voor updates.
Allard
Bij opstarten contract geen normale manier om met klanten om te gaan. Het siert Kabel Noord wel dat ze zich nu kwetsbaar opstellen via google reviews. De glasvezelverbinding werkt steeds, en snel. De enige andere aanbieder in deze regio heeft zijn tarieven flink verhoogd. Uiteindelijk gaat het om betaalbaar, snel internet dat goed werkt. Dus ben ik nu wel tevreden eigenlijk. (Translated by Google) Not a normal way to deal with customers when starting a contract. It is to the credit of Kabel Noord that they are now vulnerable via google reviews. The fiber optic connection is always working and fast. The only other provider in this region has significantly increased its rates. Ultimately, it's about affordable, fast internet that works well. So I'm actually quite happy now.
Kabelnoord: Beste Allard, we begrijpen dat de €1800 netwerkvergoeding (of €15 per maand als je ervoor kiest om maandelijks te betalen) na zo'n lange poos wachten rauw op je dak valt. We nemen het communiceren over de netwerkvergoeding op in onze plannen voor 2022. Een reminder is wel zo vriendelijk! Bedankt voor de review en veel plezier met glasvezelinternet!
Marja Peterson
Goeie leverancier (Translated by Google) Good supplier
Kabelnoord: Bedankt Marja voor de 5 sterren!
willem van der kooi
Kabelnoord: Graag willen wij met u in contact komen. Met een reactie van 1 ster, gaan we graag met u in gesprek om te kijken wat de problemen zijn. Wij horen graag van u.
Gert-Marten Oldersma
Snelle service en monteur kon snel ter plaatse komen om het modem te checken. Van te voren gebeld met verkoop welk abonnement geschikt is voor in het huis. Hier al aangegeven dat het huis 2 laags betonnen vloeren heeft en dit zou geen probleem zijn om dan op zolder ook een goede verbinding te hebben. Door te bij te leveren mesh routers moet dit geregeld kunnen worden. Zo gezegd zo gedaan, abonnement besteld en modem geleverd. Echter geen mesh routers.... Reactie Kabelnoord: pas 1.5 maand (mid december) zijn deze te leveren. Dit is bij de verkopende partij toen der tijd niet vermeld. Baal hier natuurlijk ontzettend van. Conclusie: betaal nu een internetabonnement maar kan op de desbetreffende plek niet internetten. (Translated by Google) Fast service and a technician was able to quickly come on site to check the modem. Called in advance with sales which subscription is suitable for the house. It has already been stated here that the house has 2 layer concrete floors and this would not be a problem to have a good connection in the attic. This should be possible by means of mesh routers to be supplied. No sooner said than done, ordered a subscription and delivered the modem. However, no mesh routers.... Response from Kabelnoord: these will only be available for 1.5 months (mid-December). This was not stated at the time by the selling party. Very upset about this of course. Conclusion: pay for an internet subscription now, but can't use the internet at the relevant location.
Kabelnoord: Beste meneer Oldersma, we hebben het bij het KC onder de aandacht gebracht dat de vertraagde levertijd expliciet benoemd moet worden. Excuses voor onduidelijkheid hierover. We hopen u binnenkort te kunnen voorzien van wifi-extra. De leveringsproblemen zijn overal ter wereld aan de orde, hopelijk krijgen we in Dokkum snel een partij binnen!
Corry Berends
De brieven worden naar mevr C gestuurd, graag zouden we dat gewijzigd hebben in bv Dhr J en mevr C. Kleine moeite toch en tevreden klanten. (Translated by Google) The letters are sent to Mrs C, we would like to change that to eg Mr J and Mrs C. Small effort and satisfied customers.
Kabelnoord: Geachte mevrouw Berends, u kunt via www.mijnkabelnoord.nl zelf uw persoonsgegevens wijzigen. Mocht dit niet lukken, dan kunnen wij u helpen via de bekende contactgegevens. Hartelijke groet, Kabelnoord
Riemke van Duinen
Kabelnoord: Bedankt voor de 4 sterren Riemke!
Herre Visser
Kabel Noord, een provider zoals het hoort...? Het einde van het jaar komt met rasse schreden nabij. Zorgt kabelnoord voor dat ene lichtpuntje in de donkere dagen voor kerst? Wanneer ze hun belofte waarmaken; de laatste straten in De Westereen op glasvezel voor oud & nieuw, dan zorgt dat zeker voor verlichting. Qua dienstverlening, telefonische bereikbaarheid, zenderaanbod en stabiliteit een prima provider. Bij problemen altijd goed te woord gestaan en vlot geholpen. De interactieve tv box is het nog niet. Hier is zeker nog het één en ander aan te verbeteren. De door Kabel Noord aangeboden AirTies WiFi versterkers werken top! Maakt Kabel Noord hun belofte waar; na al die jaren aan het coax lijntje te zijn gehouden, en dit jaar nog glasvezel aansluiten op de Tolwei in De Westereen? Dan schijnt er wat mij betreft een heldere 5 sterren review/beoordeling aan de hemel. (Translated by Google) Kabel Noord, a provider as it should be...? The end of the year is fast approaching. Does cable north provide that one bright spot in the dark days before Christmas? When they deliver on their promise; the last streets in De Westereen on fiber optic for old & new, that will certainly provide lighting. An excellent provider in terms of service, telephone accessibility, channel selection and stability. In case of problems, always answered well and helped quickly. The interactive TV box is not yet. There is certainly still some room for improvement here. The AirTies WiFi amplifiers offered by Kabel Noord work great! Does Kabel Noord live up to their promise; after all these years of being kept on the coax line, and this year still connecting fiber optic to the Tolwei in De Westereen? Then, as far as I'm concerned, a clear 5 star review / rating shines in the sky.
Kabelnoord: Bedankt Herre voor je uitgebreide review!
Maaike van Dijk
Kabelnoord: Bedankt Maaike, 5 sterren maken ons blij!
evert Van der wiel
Perfecte hulp! Aardig rustig en behulpzaam en ook nog in het Fries 😉👍 (Translated by Google) Perfect help! Nicely quiet and helpful and also in Frisian 😉👍
Kabelnoord: Graach dien Evert!
Jan Hartmann
Kabelnoord: Hartelijk dank voor deze beoordeling!
Johan Veenboer
Kabelnoord: Vijf sterren, kan niet beter!
Jaap van Wijngaarden
Goed bereikbaar en snelle service ook op ameland (Translated by Google) Easily accessible and fast service also on Ameland
Kabelnoord: Bedankt voor de review, ook overzee zijn we de mensen graag van dienst!
Romke Broersma
Kabelnoord: Hartelijk dank voor de vier sterren-beoordeling.
Henk Westerhoff
Internet en telefoon redelijk normaal. T.V. : Beeldkwaliteit - als het er is - prima, waarschijnlijk door glasvezel. "Gebruiks" - kwaliteit belabberd en buitengewoon amateuristisch. Opneemmogelijkheid zoals aangegeven in abonnementsfolder klopt voor geen meter. Is gedurende het jaar dat we nu (noodgedwongen) KabelNoord als provider hebben, iets verbeterd maar klopt nog lang niet. Werking van het Amino-systeem is bovendien zeer traag. Wij kunnen helaas niet uitwijken naar andere provider omdat KPN op ons adres geen kopernet heeft en Ziggo in Dokkum niet mogelijk is. Bedroevend! (Translated by Google) Internet and telephone fairly normal. TV. : Picture quality - if there is - fine, probably through fiber optic. "Usage" - quality lousy and extremely amateurish. Withdrawal option as indicated in the subscription folder is not correct for a meter. During the year that we now (forced to) have KabelNoord as a provider, it has improved slightly, but is still far from correct. In addition, operation of the Amino system is very slow. Unfortunately, we cannot switch to another provider because KPN does not have a copper network at our address and Ziggo in Dokkum is not possible. Sad!
Kabelnoord: Dat klinkt niet al te best meneer Westerhoff. We verbeteren onze dienstverlening elke dag, hopelijk kunnen wij u binnen afzienbare tijd ook naar tevredenheid voorzien van internet en tv.
Wiebe v.d Veen
Kabelnoord: Top, bedankt voor de super-beoordeling!
Bij de Boer
KABEL IN HET NOORDEN IS KUNST ZONDER WOORDEN (Translated by Google) CABLE IN THE NORTH IS ART WITHOUT WORDS
Kabelnoord: Kunstige review. Bedankt!
Daniël van der Meulen
Modern. Dicht op de klant en goed bereikbaar. (Translated by Google) Modern. Close to the customer and easily accessible.
Kabelnoord: Hartelijk bedankt Daniël!
Marodi Batelaan
Kabelnoord maakt een belangrijk deel uit van ons dagelijkse gezinsleven. Dit Friese bedrijf vervult onze digitale eerste levensbehoefte door ons toegang te verschaffen tot de wereld via de televisie en het internet. Wij zijn verwend met stabiel glasvezel internet dat snelheden behaalt waar Jos Verstappen jaloers op zou zijn. De digitale televisie is van een superieure HD beeldkwaliteit. Kleuren zijn ongelofelijk realistisch en zelfs de kleinste details zijn zichtbaar. Die enkele keer dat persoonlijk contact noodzakelijk was, werden we vriendelijk te woord gestaan door een bekwame medewerkster. Kortom, uitstekende service. Kabelnoord geeft altijd thuis. Zeg nou zelf: 'thuis is waar je WiFi automatisch verbinding maakt'. (Translated by Google) Kabelnoord is an important part of our daily family life. This Frisian company fulfills our digital necessities by giving us access to the world via television and the internet. We are spoiled with stable fiber optic internet that achieves speeds that Jos Verstappen would be jealous of. The digital television has a superior HD image quality. Colors are incredibly realistic and even the smallest details are visible. The few times that personal contact was necessary, we were kindly greeted by a competent employee. In short, excellent service. Kabelnoord always gives home. Say yourself: 'home is where your WiFi connects automatically'.
Kabelnoord: Wat een prachtig proza mevrouw Batelaan! Hartelijk dank voor uw review!
Yasmin Wijnands
Kabelnoord: Oei, drie sterren minder dan gehoopt. Mocht je hulp nodig hebben, laat het ons dan weten via 0519701701 (bel of app). We zitten voor je klaar.
Germt DeVries
De prijs komt niet overéén met wat het biedt. (Translated by Google) The price does not match what it offers.
Kabelnoord: Hoi Gary, kun je laten weten wat er niet overeenkomt? Dan kunnen we misschien tot een oplossing komen die jou een tevreden klant maakt. Laat het ons weten via 0519701701 (bel of app). Groeten Kabelnoord
Bert en Gwen Douma
Kabelnoord: Bedankt, 5 sterren op Google ... yes!
Bus2000
Tevreden over Internet en klantenservice. TV werkt prima alleen dat bij commerciële zenders de opname's niet kunnen worden doorgespoeld is erg vervelend en een reden om na het verlopen van ons contract te kijken naar een provider waar dit wel kan. (Translated by Google) Satisfied with Internet and customer service. TV works fine, only that the recordings cannot be flushed with commercial channels is very annoying and a reason to look for a provider after the expiration of our contract.
Kabelnoord: Hoi 'Bus', helaas is het doorspoelen van commerciële zenders niet mogelijk vanwege de reclamerechten die deze zenders hebben. Zonder adverteerders geen commerciële tv, dus vandaar dat je de programma's in geheel moet bekijken. Hier kunnen wij, maar ook andere providers, weinig aan veranderen. We zijn blij dat je, ondanks dit stukje ontevredenheid, ons beoordeelt met 4 sterren!
Jan Bergsma
Kabelnoord: Hartelijk dank voor de 5 sterren meneer Bergsma.
Ed De
Probleemloze kabelboer, eventuele contacten verlopen goed en snel en in (eventueel)de Fryske taal. En ik kan het weten, inmiddels al meer dan 15 jaar lid van deze club. Klein, maar dapper! (Translated by Google) Hassle-free cable supplier, any contacts run smoothly and quickly and in (possibly) the Frisian language. And I should know, having been a member of this club for over 15 years now. Small but brave!
Kabelnoord: Klein maar dapper, dat klinkt als een perfecte nieuwe slogan. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
FreQuenT Groep
Uitstekende dienstverlening tegen betaalbare prijs! Als straks glasvezel ook in Metslawier beschikbaar komt is het totaal plaatje compleet! (Translated by Google) Excellent service at an affordable price! When fiberglass becomes available in Metslawier, the total picture will be complete!
Kabelnoord: Dankjewel voor de 5 sterren, Metslawier zit (bijna) op de rol!
wijnand noomen
Kabel-Noord als top-provider Maakt zelfs van deze klant een "Gehaaider" Met de schitterende straling van het beeld en geluid Gaat het vast en zeker steeds dapper vooruit ! (Translated by Google) Cable North as a top provider Makes even this customer a "Skilly" With the brilliant radiation of the image and sound It is sure to keep moving forward!
Kabelnoord: Mooie review geschreven! Jammer van die ene ster die staat te shinen!
Roel Van Der Veen
Kabelnoord: Bedankt van der Veen!
Hillie van der velde
Kabelnoord: Dankjewel Hillie!
< WhatsApp Scan & chat

Scan de code met uw mobiele telefoon en begin te chatten of klik op Whatsapp Web