305 reviews

Reviews

Benieuwd naar wat klanten vinden van Kabelnoord? Op deze review-pagina vind je een overzicht van beoordelingen; onbewerkt en 100% doorgegeven via Google. Zelf je waardering delen? Klik op de button! 

Klik hier om je review te geven

 

 

ReadeRomke
@kabelnoord: door compensatie te geven aan diegene die tot 8 maanden moeten wachten op verder aanleg. Kabels liggen hier er een beetje slordig overal bij. Een muts is leuk, maar doe dan coax snelheid verhoging.
Kabelnoord: Bedankt voor je review Romke, we zijn benieuwd hoe we de laatste 2 sterren ook geel kunnen laten kleuren!
Lourens Van Den Dungen
Kabelnoord: Bedankt voor de 5 sterren 😊.
Dennis van der Jagt
In november 2021 overgezet door Kabel Noord van een tv gestuurd pakket naar een internet gestuurd tv pakket. In december 2021 gevraagd om hulp aan huis voor ontsluiten extra tv zenders, goede ontvangst voortaan van 2 bestaande zenders en het aanbrengen van kastjes daarvoor. Tevens verzocht om internet aan huis langs te lopen, ondanks telefonisch contact minder stabiel dan voorheen. Ons huis bleek behoorlijk achter te liggen met de actuele mogelijkheden hetgeen opgelost werd. Overbodige apparaten (inmiddels) werden verwijderd. We gingen van 27 naar 93 zenders, allemaal uitstekend ontvangst op 3 tv's in huis. Internet geweldig na huisbezoek. Erg vriendelijke monteur aan huis, die veel handelingen in korte tijd wist te doen. Wij werden geadviseerd een tijdje te kijken hoe de aanpassingen werkten en dan.... mogelijk een review te schrijven. Dat doen wij heel graag. Alles werkt naar wens of zelfs beter! Dank!
Kabelnoord: Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de dienstverlening! Wij zijn ook heel blij met de 5 sterren. 😄
Simone Mens
Nu een jaar bij Kabelnoord als klant. Begin was heel moeizaam. Heb toen een zeer slechte recensie geschreven op dit platform. Daar ben ik op teruggebeld en ze hebben echt hun best gedaan om een beter product aan ons te leveren. Hele aardige mensen daar, dat maakt het ook een beetje lastig om boos te worden. Nu een jaar verder. Gaat ietsje beter, nog veel uitval met wifi, moeten vaak resetten. Tv blijft echt onder de maat. Gebruiksvriendelijkheid is slecht. Mn om iets terug te kijken is hopeloos en irritant. Internet is goed en vooral heel snel. Tja..... Dan geef ik dus 2 sterren🥴
Kabelnoord: Als er nog steeds problemen zijn met één of meer van onze diensten, dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 0519-701 701. We willen graag samen kijken naar een oplossing.
Wim Vrij
Vandaag geen tv signaal. Binnen een uur was er een monteur die het snel heeft opgelost. En daarnaast nog een goed advies gaf voor verbetering wifi signaal in huis. Wij zijn uitermate tevreden over diensten en service van kabelnoord.
Kabelnoord: Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent 🤗.
Pieter Vlasma
Het internet is gewoon slecht. Een jaar terug is er glasvezel aangelegd maar daar is verder nog steeds niks mee gebeurd. Mijn geduld is nu wel een beetje op.
Kabelnoord: Als er problemen zijn met het internet, dan wil ik je aanraden om hierover telefonisch contact met ons op te nemen. Dan kunnen we samen kijken naar een oplossing. We zijn bereikbaar via telefoonnummer 0519-701701.
Aafie de Roos
Kabelnoord, ja men is erg klantvriendelijk en wil de problemen echt met je oplossen. Heel vreemd dat het voor ons toch een heel slechte WiFi blijft. Dus nu niet thuiswerken maar wachten tot morgen om weer te bellen, 5 x denk ik. Hoe kan dit, is na de glasvezel begonnen.
Kabelnoord: Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat je slechte wifi nog niet verholpen is. Neem gerust contact op met ons Servicecentrum om na te laten kijken wat er nu nog aan de hand zou kunnen zijn.
Astrid Roersms
Kabelnoord: Hoe kunnen we deze 1 ster veranderen in meer sterren? Mocht je problemen ervaren met onze diensten, dan kun je telefonisch contact met ons opnemen via 0519-701 701. We kunnen dan samen kijken, naar een oplossing.
M. Egberink
Bedankt voor de goede service
Kabelnoord: Bedankt voor uw reactie en voor de 4 sterren. Prettige feestdagen.
Bauke De Jong
Kabel Noord zijn ze met glasvezel bezig in ee maar euronet die alles aanleggen gooien alles open en gooien je tuin overhoop en alles weer vlak maken doen ze niet en straatwerk is ook niet om aan te zien bel je met kabel Noord verbinden ze je door met euronet alle 2 beloven ze je dat alles goed komt nou ho maar zet je hier van een bericht op de Facebook pagina van kabel Noord verwijderen ze het leuk bedrijf die kabel Noord die de klachten negeren
Kabelnoord: Beste Bauke, dat is natuurlijk inderdaad niet netjes. Ik zie dat dit intussen al juist is opgepakt, en dat bij je bekend is gemaakt dat herstelwerkzaamheden plaats zullen vinden bij droog weer.
NumbDayz
bar slechte service slecht internet onvriendelijke telefoon service glasvezel kabels zouden mei 2021 klaar zijn ondertussen 8 december en kabels liggen nog steeds buiten de deur bij de hele straat gelijk kpn gebeld super vriendelijk goedkoper en krijg er nog een gratis xbox bij zou beter naar kpn gaan inplaats van deze bar slechte internetprovider NIET HEENGAAN!!! Tenzij je slechte service internet wilt
Kabelnoord: Beste, wij vinden het zelf ook erg vervelend dat er vertraging is opgelopen met de aanleg van glasvezel. Helaas is dit te wijten aan de wereldwijde tekorten aan o.a. computerchips, waar bijna alle bedrijven onder lijden. Wij hopen natuurlijk ook jouw adres zo snel mogelijk te kunnen voorzien van glasvezel. Houd daarom www.glasvezelvankabelnoord.nl en www.kabelnoord.nl in de gaten voor updates.
Allard
Bij opstarten contract geen normale manier om met klanten om te gaan. Het siert Kabel Noord wel dat ze zich nu kwetsbaar opstellen via google reviews. De glasvezelverbinding werkt steeds, en snel. De enige andere aanbieder in deze regio heeft zijn tarieven flink verhoogd. Uiteindelijk gaat het om betaalbaar, snel internet dat goed werkt. Dus ben ik nu wel tevreden eigenlijk.
Kabelnoord: Beste Allard, we begrijpen dat de €1800 netwerkvergoeding (of €15 per maand als je ervoor kiest om maandelijks te betalen) na zo'n lange poos wachten rauw op je dak valt. We nemen het communiceren over de netwerkvergoeding op in onze plannen voor 2022. Een reminder is wel zo vriendelijk! Bedankt voor de review en veel plezier met glasvezelinternet!
Marja Peterson
Goeie leverancier
Kabelnoord: Bedankt Marja voor de 5 sterren!
willem van der kooi
Gert-Marten Oldersma
Snelle service en monteur kon snel ter plaatse komen om het modem te checken. Van te voren gebeld met verkoop welk abonnement geschikt is voor in het huis. Hier al aangegeven dat het huis 2 laags betonnen vloeren heeft en dit zou geen probleem zijn om dan op zolder ook een goede verbinding te hebben. Door te bij te leveren mesh routers moet dit geregeld kunnen worden. Zo gezegd zo gedaan, abonnement besteld en modem geleverd. Echter geen mesh routers.... Reactie Kabelnoord: pas 1.5 maand (mid december) zijn deze te leveren. Dit is bij de verkopende partij toen der tijd niet vermeld. Baal hier natuurlijk ontzettend van. Conclusie: betaal nu een internetabonnement maar kan op de desbetreffende plek niet internetten.
Kabelnoord: Beste meneer Oldersma, we hebben het bij het KC onder de aandacht gebracht dat de vertraagde levertijd expliciet benoemd moet worden. Excuses voor onduidelijkheid hierover. We hopen u binnenkort te kunnen voorzien van wifi-extra. De leveringsproblemen zijn overal ter wereld aan de orde, hopelijk krijgen we in Dokkum snel een partij binnen!
Corry Berends
De brieven worden naar mevr C gestuurd, graag zouden we dat gewijzigd hebben in bv Dhr J en mevr C. Kleine moeite toch en tevreden klanten.
Kabelnoord: Geachte mevrouw Berends, u kunt via www.mijnkabelnoord.nl zelf uw persoonsgegevens wijzigen. Mocht dit niet lukken, dan kunnen wij u helpen via de bekende contactgegevens. Hartelijke groet, Kabelnoord
Riemke van Duinen
Kabelnoord: Bedankt voor de 4 sterren Riemke!
Herre Visser
Kabel Noord, een provider zoals het hoort...? Het einde van het jaar komt met rasse schreden nabij. Zorgt kabelnoord voor dat ene lichtpuntje in de donkere dagen voor kerst? Wanneer ze hun belofte waarmaken; de laatste straten in De Westereen op glasvezel voor oud & nieuw, dan zorgt dat zeker voor verlichting. Qua dienstverlening, telefonische bereikbaarheid, zenderaanbod en stabiliteit een prima provider. Bij problemen altijd goed te woord gestaan en vlot geholpen. De interactieve tv box is het nog niet. Hier is zeker nog het één en ander aan te verbeteren. De door Kabel Noord aangeboden AirTies WiFi versterkers werken top! Maakt Kabel Noord hun belofte waar; na al die jaren aan het coax lijntje te zijn gehouden, en dit jaar nog glasvezel aansluiten op de Tolwei in De Westereen? Dan schijnt er wat mij betreft een heldere 5 sterren review/beoordeling aan de hemel.
Kabelnoord: Bedankt Herre voor je uitgebreide review!
Maaike van Dijk
Kabelnoord: Bedankt Maaike, 5 sterren maken ons blij!
evert Van der wiel
Perfecte hulp! Aardig rustig en behulpzaam en ook nog in het Fries 😉👍
Kabelnoord: Graach dien Evert!
Jan Hartmann
Kabelnoord: Hartelijk dank voor deze beoordeling!
Johan Veenboer
Kabelnoord: Vijf sterren, kan niet beter!
Jaap van Wijngaarden
Goed bereikbaar en snelle service ook op ameland
Kabelnoord: Bedankt voor de review, ook overzee zijn we de mensen graag van dienst!
Romke Broersma
Kabelnoord: Hartelijk dank voor de vier sterren-beoordeling.
Henk Westerhoff
Internet en telefoon redelijk normaal. T.V. : Beeldkwaliteit - als het er is - prima, waarschijnlijk door glasvezel. "Gebruiks" - kwaliteit belabberd en buitengewoon amateuristisch. Opneemmogelijkheid zoals aangegeven in abonnementsfolder klopt voor geen meter. Is gedurende het jaar dat we nu (noodgedwongen) KabelNoord als provider hebben, iets verbeterd maar klopt nog lang niet. Werking van het Amino-systeem is bovendien zeer traag. Wij kunnen helaas niet uitwijken naar andere provider omdat KPN op ons adres geen kopernet heeft en Ziggo in Dokkum niet mogelijk is. Bedroevend!
Kabelnoord: Dat klinkt niet al te best meneer Westerhoff. We verbeteren onze dienstverlening elke dag, hopelijk kunnen wij u binnen afzienbare tijd ook naar tevredenheid voorzien van internet en tv.
Wiebe v.d Veen
Kabelnoord: Top, bedankt voor de super-beoordeling!
Bij de Boer
KABEL IN HET NOORDEN IS KUNST ZONDER WOORDEN
Kabelnoord: Kunstige review. Bedankt!
Daniël van der Meulen
Modern. Dicht op de klant en goed bereikbaar.
Kabelnoord: Hartelijk bedankt Daniël!
Marodi Batelaan
Kabelnoord maakt een belangrijk deel uit van ons dagelijkse gezinsleven. Dit Friese bedrijf vervult onze digitale eerste levensbehoefte door ons toegang te verschaffen tot de wereld via de televisie en het internet. Wij zijn verwend met stabiel glasvezel internet dat snelheden behaalt waar Jos Verstappen jaloers op zou zijn. De digitale televisie is van een superieure HD beeldkwaliteit. Kleuren zijn ongelofelijk realistisch en zelfs de kleinste details zijn zichtbaar. Die enkele keer dat persoonlijk contact noodzakelijk was, werden we vriendelijk te woord gestaan door een bekwame medewerkster. Kortom, uitstekende service. Kabelnoord geeft altijd thuis. Zeg nou zelf: 'thuis is waar je WiFi automatisch verbinding maakt'.
Kabelnoord: Wat een prachtig proza mevrouw Batelaan! Hartelijk dank voor uw review!
Yasmin Wijnands
Kabelnoord: Oei, drie sterren minder dan gehoopt. Mocht je hulp nodig hebben, laat het ons dan weten via 0519701701 (bel of app). We zitten voor je klaar.
Gary DeVries
De prijs komt niet overéén met wat het biedt.
Kabelnoord: Hoi Gary, kun je laten weten wat er niet overeenkomt? Dan kunnen we misschien tot een oplossing komen die jou een tevreden klant maakt. Laat het ons weten via 0519701701 (bel of app). Groeten Kabelnoord
Bert en Gwen Douma
Kabelnoord: Bedankt, 5 sterren op Google ... yes!
Bus2000
Tevreden over Internet en klantenservice. TV werkt prima alleen dat bij commerciële zenders de opname's niet kunnen worden doorgespoeld is erg vervelend en een reden om na het verlopen van ons contract te kijken naar een provider waar dit wel kan.
Kabelnoord: Hoi 'Bus', helaas is het doorspoelen van commerciële zenders niet mogelijk vanwege de reclamerechten die deze zenders hebben. Zonder adverteerders geen commerciële tv, dus vandaar dat je de programma's in geheel moet bekijken. Hier kunnen wij, maar ook andere providers, weinig aan veranderen. We zijn blij dat je, ondanks dit stukje ontevredenheid, ons beoordeelt met 4 sterren!
Jan Bergsma
Kabelnoord: Hartelijk dank voor de 5 sterren meneer Bergsma.
Ed De
Probleemloze kabelboer, eventuele contacten verlopen goed en snel en in (eventueel)de Fryske taal. En ik kan het weten, inmiddels al meer dan 15 jaar lid van deze club. Klein, maar dapper!
Kabelnoord: Klein maar dapper, dat klinkt als een perfecte nieuwe slogan. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
FreQuenT Groep
Uitstekende dienstverlening tegen betaalbare prijs! Als straks glasvezel ook in Metslawier beschikbaar komt is het totaal plaatje compleet!
Kabelnoord: Dankjewel voor de 5 sterren, Metslawier zit (bijna) op de rol!
wijnand noomen
Kabel-Noord als top-provider Maakt zelfs van deze klant een "Gehaaider" Met de schitterende straling van het beeld en geluid Gaat het vast en zeker steeds dapper vooruit !
Kabelnoord: Mooie review geschreven! Jammer van die ene ster die staat te shinen!
Roel Van Der Veen
Kabelnoord: Bedankt van der Veen!
Hillie van der velde
Kabelnoord: Dankjewel Hillie!
Grutte Tsjerke
Supersnel internet!
Kabelnoord: Daar staan we voor! Hartelijk dank!
Therese Zijlstra
Er is van boven vergeten om de knop op “zomer” te zetten. Tuin vol blad na slagregen, onweer, hagelstenen, Winden uit het noorden, geen eind in zicht. We zijn vergeten, in de steek gelaten. Op standje “herfst” dit jaar. Geen zomer, twee maal herfst. Maar kabel noord Houdt zijn woord: glasvezel En goede service, de mensen staan op standje “aardig”, En vaardig!
Kabelnoord: Wat een mooie review mevrouw Zijlstra, dankuwel!
Ids Zijlstra
Kabelnoord: Bedankt!
Johan van Dijk
Over het algemeen zijn de programma's heel goed!
Kabelnoord: Goed om te horen, hartelijk dank voor de mooie beoordeling!
Corry Berends de Boer
Kabelnoord: Bedankt Corry!
theo rodenberg
Kabel Noord in EEN simpel woord:GOED
Kabelnoord: Hartelijk dank Theo, in een woord fantastisch, deze beoordeling.
Joke v.d. Wal
Kabelnoord: Hartelijk dank Joke!
MJ Wildvank
Als trouwe eilandbezoeker van Ameland wordt ik telkenmale aan uw organisatie herinnerd. Dat is misschien jullie bedoeling, maar niet per sé van mij ... ;-). Echt elke keer moet ik, als de tv een paar dagen niet gebruikt is, via jullie website of telefonisch de smartcard weer activeren. Dit kan toch niet de bedoeling zijn anno 2021? Ondanks de vele klachten (die echt wijdverbreid en helaas al jarenlang bekend zijn bij veel gebruikers) is er nog steeds geen verbetering door jullie aanbracht. Dit terwijl elders in Nederland - ook na langdurige aanwezigheid - wél alle tv-aansluitingen het meteen doen. Een gemiste kans, of is toch een sprankje hoop voor ons en de medegebruikers van (de smartcards van) KabelNoord?
Kabelnoord: Beste Wildvank, helaas is dit een veelgehoorde opmerking. We kunnen hier echter weinig aan veranderen, smartcards moeten nou eenmaal voorzien worden van nieuwe updates. Zo kunnen zij 'hun werk' blijven doen. Als de tv uitstaat dan worden die updates niet automatisch doorgevoerd en moet dit na enkele dagen (in de meeste gevallen pas na 14 dagen) handmatig worden gedaan via onze website. Heel lastig, maar er is geen alternatief bij het televisiekijken via een smartcard. Als u beeldkwaliteit en een uitgebreid zenderaanbod niet de belangrijkste aspecten vindt bij het tv-kijken, dan kunt u overwegen om free to cable te kijken. Meer informatie hierover vindt u op onze website. Ook ons servicecentrum kan u hierbij helpen, u kunt bellen of appen met 0519701701 voor hulp. Hartelijke groet, team Kabelnoord
DDFR
Snelle service bij storing!
Kabelnoord: Bedankt voor de 5 sterren!
gea hoekstra
Het internet is heel slecht
Kabelnoord: Hoi Gea, we willen je graag helpen bij een betere internetbeleving. Wil je ons bellen of appen op 0519701701 zodat we kunnen bekijken hoe we jou kunnen helpen? Hartelijke groet, team Kabelnoord
Brigitte Olde Reijmer
Kabelnoord: Hartelijk dank voor de mooie 5 sterren Brigitte!
< WhatsApp Scan & chat

Scan de code met uw mobiele telefoon en begin te chatten of klik op Whatsapp Web