288 reviews

Reviews

Benieuwd naar wat klanten vinden van Kabelnoord? Op deze review-pagina vind je een overzicht van beoordelingen; onbewerkt en 100% doorgegeven via Google. Zelf je waardering delen? Klik op de button! 

Klik hier om je review te geven

 

 

evert Van der wiel
Perfecte hulp! Aardig rustig en behulpzaam en ook nog in het Fries 😉👍
Jan Hartmann
Johan Veenboer
Jaap van Wijngaarden
Goed bereikbaar en snelle service ook op ameland
Romke Broersma
Henk Westerhoff
Internet en telefoon redelijk normaal. T.V. : Beeldkwaliteit - als het er is - prima, waarschijnlijk door glasvezel. "Gebruiks" - kwaliteit belabberd en buitengewoon amateuristisch. Opneemmogelijkheid zoals aangegeven in abonnementsfolder klopt voor geen meter. Is gedurende het jaar dat we nu (noodgedwongen) KabelNoord als provider hebben, iets verbeterd maar klopt nog lang niet. Werking van het Amino-systeem is bovendien zeer traag. Wij kunnen helaas niet uitwijken naar andere provider omdat KPN op ons adres geen kopernet heeft en Ziggo in Dokkum niet mogelijk is. Bedroevend!
Wiebe v.d Veen
Bij de Boer
KABEL IN HET NOORDEN IS KUNST ZONDER WOORDEN
Daniël van der Meulen
Modern. Dicht op de klant en goed bereikbaar.
Marodi Batelaan
Kabelnoord maakt een belangrijk deel uit van ons dagelijkse gezinsleven. Dit Friese bedrijf vervult onze digitale eerste levensbehoefte door ons toegang te verschaffen tot de wereld via de televisie en het internet. Wij zijn verwend met stabiel glasvezel internet dat snelheden behaalt waar Jos Verstappen jaloers op zou zijn. De digitale televisie is van een superieure HD beeldkwaliteit. Kleuren zijn ongelofelijk realistisch en zelfs de kleinste details zijn zichtbaar. Die enkele keer dat persoonlijk contact noodzakelijk was, werden we vriendelijk te woord gestaan door een bekwame medewerkster. Kortom, uitstekende service. Kabelnoord geeft altijd thuis. Zeg nou zelf: 'thuis is waar je WiFi automatisch verbinding maakt'.
Yasmin Wijnands
Gary DeVries
De prijs komt niet overéén met wat het biedt.
Bert en Gwen Douma
Bus2000
Tevreden over Internet en klantenservice. TV werkt prima alleen dat bij commerciële zenders de opname's niet kunnen worden doorgespoeld is erg vervelend en een reden om na het verlopen van ons contract te kijken naar een provider waar dit wel kan.
Jan Bergsma
Ed De
Probleemloze kabelboer, eventuele contacten verlopen goed en snel en in (eventueel)de Fryske taal. En ik kan het weten, inmiddels al meer dan 15 jaar lid van deze club. Klein, maar dapper!
FreQuenT Groep
Uitstekende dienstverlening tegen betaalbare prijs! Als straks glasvezel ook in Metslawier beschikbaar komt is het totaal plaatje compleet!
wijnand noomen
Kabel-Noord als top-provider Maakt zelfs van deze klant een "Gehaaider" Met de schitterende straling van het beeld en geluid Gaat het vast en zeker steeds dapper vooruit !
Roel Van Der Veen
Hillie van der velde
Grutte Tsjerke
Supersnel internet!
Therese Zijlstra
Er is van boven vergeten om de knop op “zomer” te zetten. Tuin vol blad na slagregen, onweer, hagelstenen, Winden uit het noorden, geen eind in zicht. We zijn vergeten, in de steek gelaten. Op standje “herfst” dit jaar. Geen zomer, twee maal herfst. Maar kabel noord Houdt zijn woord: glasvezel En goede service, de mensen staan op standje “aardig”, En vaardig!
S. Heidstra
Tarieven zonder uitgemelkt te worden? Internet en TV zonder boegeroep? Service waarbij ze je geen koeien met gouden horens beloven? Telefonie waarbij je onbeperkt over koetjes en kalfjes kunt praten? Vat de koe bij de horens en laat je nergens anders te grazen nemen! S. Heidstra, Damwâld
Ids Zijlstra
Johan van Dijk
Over het algemeen zijn de programma's heel goed!
Corry Berends de Boer
theo rodenberg
Kabel Noord in EEN simpel woord:GOED
Joke v.d. Wal
MJ Wildvank
Als trouwe eilandbezoeker van Ameland wordt ik telkenmale aan uw organisatie herinnerd. Dat is misschien jullie bedoeling, maar niet per sé van mij ... ;-). Echt elke keer moet ik, als de tv een paar dagen niet gebruikt is, via jullie website of telefonisch de smartcard weer activeren. Dit kan toch niet de bedoeling zijn anno 2021? Ondanks de vele klachten (die echt wijdverbreid en helaas al jarenlang bekend zijn bij veel gebruikers) is er nog steeds geen verbetering door jullie aanbracht. Dit terwijl elders in Nederland - ook na langdurige aanwezigheid - wél alle tv-aansluitingen het meteen doen. Een gemiste kans, of is toch een sprankje hoop voor ons en de medegebruikers van (de smartcards van) KabelNoord?
DDFR
Snelle service bij storing!
gea hoekstra
Het internet is heel slecht
Brigitte Olde Reijmer
Bennie1983nl
W.H. van Zwieten
H Wiersma
Sietse Pieter Wijma
Prima Kabelbedrijf. Goede klantenservice. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs en een uitgebreid zenderaanbod !
Theo D
douwe merkus
Sieger Brouwer
Helaas geen positief bericht. Heb al bijna een jaar klachten
Agatha Hoekstra
George van velzen
Je kan ze bellen ze nemen op staan je te woord en daar is het mee gezegd. Totaal niet probleem oplossend
Jelle de Jong
Geweldige provider zeer tevreden en kan ik iedereen aanraden
Marten ook
Piet De groot
sake jelle dijkstra
Enrico D'Emilio
jos van ditmarsch
Dineke Jansen
Helaas, internet en wifi zwakjes en traag. Betaling gaat continue mis. Kortom: ik ben het aardig zát.
Ilonka Klasema
B van der Kramer
Correcte levering en oplossen van problemen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, nette prijzen van de geleverde producten.
< WhatsApp Scan & chat

Scan de code met uw mobiele telefoon en begin te chatten of klik op Whatsapp Web