Storingen

Thuis een storing

Heb je thuis een storing? Bel dan op werkdagen met ons Servicecentrum op tel. 0519701701 (bereikbaar op werkdagen tussen 08-20 uur en op zaterdag tussen 09-17 uur).

Storing via mail doorgeven

Je kunt ook een storing doorgeven met het contactformulier, kies voor onderwerp 'storing'.  Laat ons vooral weten dat je problemen ervaart met onze producten, dan kunnen we je helpen. 

Overzicht

Dit is het overzicht van alle bij ons bekende (regionale) storingen en werkzaamheden:

 

Werkzaamheden

Werkzaamheden - donderdag 4 november

Gemeld op 28 oktober 2021 16:04

In verband met werkzaamheden zal een gedeelte van onze klanten in de nacht van 4 november geen gebruik kunnen maken van alle diensten van Kabelnoord.

Het betreft klanten uit de volgende regio's:
Gorredijk
Lippenhuizen
Wijnjewoude
Nij Beets
Appelscha
Nijeberkoop
Noordwolde
Oosterwolde
Blesdijke
Oldeholtwolde
Nijeholtwolde
Steggerda
Munnekeburen

Vanzelfsprekend streven wij ernaar de onderbreking zo kort mogelijk te houden.

Datum: 4-11-21
Start: 01:00
Eind: 05:00



Werkzaamheden televisie - donderdag 4 november

Gemeld op 28 oktober 2021 16:04

In verband met werkzaamheden kunt u in de nacht van 4 november tijdelijk geen gebruik maken van digitale, analoge en interactieve televisie.

vanzelfsprekend streven wij ernaar de onderbreking zo kort mogelijk te houden.

Datum: 4 november 2021
Start: 01:00
Eind: 02:30

28 oktober - SPOED werkzaamheden Veenwouden

Bijgewerkt op 25 oktober 2021 12:12 Gemeld op 25 oktober 2021 10:10

In verband met werkzaamheden kunnen onze klanten in Veenwouden donderdag 28 oktober overdag tijdelijk geen gebruik maken van hun diensten.

Datum: 28 oktober 2021
Start: 08:00 uur
Eind: 16:00 uur

Vanzelfsprekend streven wij ernaar de onderbreking zo kort mogelijk te houden.

Werkzaamheden 27 t/m 31 oktober

Bijgewerkt op 27 oktober 2021 08:08 Gemeld op 22 oktober 2021 13:01

In verband met werkzaamheden kan het zijn dat u uitval ervaart in alle diensten van Kabelnoord.
De uitval kan variƫren van 5 min tot circa een uur.

Hierna kan het zijn dat uw modem een herstart nodig heeft.
Indien u een smartcard gebruikt kan het zijn dat deze een her activatie nodig heeft.
Dit kan via de volgende link: https://www.kabelnoord.nl/service-en-contact/klantenservice/smartcard-activeren

De werkzaamheden vinden enkel plaatst in de nacht.

Vanzelfsprekend streven wij ernaar de onderbreking zo kort mogelijk te houden.

Datum: 27 t/m 31 oktober
Start: 27 okt 01:00 uur
Eind: 31 okt 06:00 uur

Storingen

Momenteel zijn er geen storingen getraceerd in het netwerk van Kabelnoord. Indien je problemen ondervindt bij je verbinding kijk dan bij de FAQ of neem contact op met ons Servicecentrum via 0519-701 701.

Indien er werkzaamheden zijn dan staat dit onder knop werkzaamheden vermeld.

< WhatsApp Scan & chat

Scan de code met uw mobiele telefoon en begin te chatten of klik op Whatsapp Web