Storingen

Thuis een storing

Heb je thuis een storing? Bel dan op werkdagen met ons Servicecentrum op tel. 0519701701 (bereikbaar op werkdagen tussen 08-20 uur en op zaterdag tussen 09-17 uur).

Storing via mail doorgeven

Je kunt ook een storing doorgeven met het contactformulier, kies voor onderwerp 'storing'.  Laat ons vooral weten dat je problemen ervaart met onze producten, dan kunnen we je helpen. 

Overzicht

Dit is het overzicht van alle bij ons bekende (regionale) storingen en werkzaamheden:

 

Werkzaamheden

Op dit moment zijn er geen werkzaamheden gaande in ons netwerk. Actuele werkzaamheden worden ook door ons op Twitter en Facebook gezet. Volg ons via @Kabelnoord en www.facebook.nl/kabelnoord.

Storingen

Knop "Wachtwoord vergeten" in tv-app werkt niet

Gemeld op 14 juni 2021 12:12

De knop "Wachtwoord vergeten" in de tv-app werkt niet meer, deze geeft wel de melding da er een link verzonden is, maar er komt niets.
Als u via de website www.kabelnoordtv.nl op de knop drukt, dan werkt de functie "wachtwoord vergeten" wel.

Problemen met functie "pauzeren" op interactieve televisie ontvanger (Amino)

Gemeld op 1 juni 2021 15:03

Er zijn problemen met het pauzeren en verder kijken op de interactieve televisie ontvanger(Amino) van Kabelnoord.
Hierdoor kan het zijn dat deze doorgaat met de live stream, of tijdens het kijken ineens overgaat naar de live stream.

Ook kan het zijn dat de ontvanger in zijn geheel niet reageert op de pauzeknop, terwijl dit wel toegestaan is op het betreffende kanaal.
Vaak werkt de functie "pauzeren" weer nadat de interactieve televisie ontvanger(Amino) van de stroom is geweest.