Geen beeld en geluid? Gebruik netwerkcode 9100!

Geplaatst op 1 oktober 2018

Opeens zwart beeld in plaats van jouw favoriete programma op je scherm? Dat kan! De oude netwerkcode voor Digitale Televisie van Kabelnoord stopt in november. Stel dus direct je televisie en/of digitale ontvanger in met netwerkcode 9100.

Gebruik ik de juiste netwerkcode?
Dat kun je eenvoudig controleren. Druk de TV aan en zap naar kanaal 13. Zie jij een rode afbeelding in beeld? Dan maak je nog gebruik van de oude netwerkcode.

Nieuwe netwerkcode instellen
Raadpleeg de handleiding van je televisie en/of digitale ontvanger voordat je aan de slag gaat. Lukt het instellen van de nieuwe netwerkcode niet? Controleer dan of je de juiste gegevens gebruikt of neem contact op met het Servicecentrum van Kabelnoord. Wij zijn op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur en op zaterdagen van 9.00 tot 17.00 uur bereikbaar via 0519-701701.