Continuïteit van diensten tijdens Coronamaatregelen

Geplaatst op 5 oktober 2020

Kabelnoord volgt de ontwikkelingen rondom Corona op de voet en we nemen maatregelen waar nodig.

Continuïteit van diensten
Voor Nederland zijn jaren geleden al bedrijven aangewezen die activiteiten ondernemen welke zijn aangemerkt als vitaal voor de maatschappij. Daar vallen Internet en datadiensten, ICT/Telecom en Internettoegang en dataverkeer onder. Dat komt omdat  internet voor veel mensen en bedrijven vrijwel onmisbaar is geworden. Kabelnoord maakt deel uit van deze sectoren. De samenleving moet op de hoogte blijven van wat er speelt in het kader van het Coronavirus. Ons uitgangspunt is dus dat onze dienstverlening door moet blijven draaien.

Klantenservice
We zijn telefonisch bereikbaar, maar ook via onze onlinekanalen: via chat op de site, WhatsApp of Facebook Messenger.

Balie open
Onze publiekbalie is met gepaste voorzorgsmaatregelen geopend. We vragen u wel zoveel mogelijk zaken op afstand te regelen via de telefoon of internet.

Bezoek van een monteur
Na een gepland monteursafspraak komt de monteur bij u langs. Juist met het oog op onze vitale functie in de maatschappij, is dat natuurlijk van belang. Onze monteurs zijn fit en gezond. Uiteraard nemen de monteurs de regels voor veilig werken in acht. Dat betekent geen handen schudden en afstand houden. Voor hun en uw veiligheid.
Toch liever geen bezoek? Meld dat dan even, liefst 24 uur van tevoren.