Bedankt voor de doorgifte van je kwaliteitswens

Geplaatst op 13 maart 2013

Meer dan 20.000 Kabelnoord-klanten kregen in februari het verzoek hun kwaliteitswens kenbaar te maken.

We kregen 463 antwoordkaarten, meer dan 500 telefoontjes en ruim 450 mailtjes. Een respons van meer dan 7%, GEWELDIG. De helft van de opmerkingen (52%) ging over digitale televisie, o.a. over streepjes en blokjes in het beeld. Tweede onderwerp was internet (22%), waarbij het werken met een draadloos netwerk nogal eens problemen gaf. Het derde onderwerp was telefonie (14%), sommige klanten hoorden bijvoorbeeld ruis op de lijn.

Wij gaan met alle informatie aan de slag. Waar nodig krijgen klanten een advies of verbetering op maat. Ook gaan we onderdelen van ons netwerk extra inspecteren. Zo optimaliseren we onze kwaliteit en kunnen we je nog beter van dienst zijn.

Heb je nog vragen, of wellicht een kwaliteitswens? Geef het gerust door. Online via dit formulier of telefonisch via 0519-701 701. Ons kwaliteitsteam is nog druk met het beantwoorden van alle vragen, we doen ons best om zo snel mogelijk iedereen van antwoord te voorzien.

Wij bedanken alle klanten voor hun medewerking!